ה"פרויקטור" של בית שמש: "אין תחלואה סמויה בעיר, מחוללי החמצן במחסן"

    אבי יעקב No Comments on ה"פרויקטור" של בית שמש: "אין תחלואה סמויה בעיר, מחוללי החמצן במחסן"

    האם יש תחלואה סמויה של חולים קשים בעיר?"אני יודע דבר אחד: בזמן שיר הקורונה, היו 60 מחוללי חמצן שלנו בבתים של חולים קשים. היום – הכל במחסנים של 'עזרת אחים'"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם יש תחלואה סמויה בציבור החרדי? אבריימי קאפ, יו"ר ארגון "עזרת אחים" בבית שמש מספר ל"קול חי", כי לאחרונה הוא מחוסר עבודה בתחום העזרה לחולי קורונה ומבודדים.

    קאפ זכה לכינוי "פרויקטור הקורונה של העיר בית שמש". בראיון ל"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן, סיפר קאפ כי בשיא הגל השני של הקורונה, עד אחרי תקופת החגים, הוא חילק כ-800 מנות מזון למשפחות מדי יום, כעת זה ירד לאפס.

    "אנשים מבודדים לא מבקשים עזרה, כי אין מבודדים, חוץ מכמה בודדים שחזרו מחו"ל. אני מכיר רק אדם אחד שנמצא בבידוד. בנוסף, בימי השיא, המתנ"ס בבית שמש חילק מדי יום משחקים לכ-15 משפחות של מבודדים ומאומתים ואנחנו עזרנו להם בשינוע. בימים האחרונים עזרנו למשפחה אחת בלבד.

    במענה לשאלה, האם יש תחלואה סמויה של חולים קשים בעיר, השיב יו"ר "עזרת אחים": "אני יודע דבר אחד: בזמן שיר הקורונה, היו 60 מחוללי חמצן שלנו בבתים של חולים קשים. היום – הכל במחסנים של 'עזרת אחים'".

    אבריימי קאפ מספר על הסקר הסירולוגי שבוצע ע"י עזרת אחים והמרכז הרפואי "שמיר". לדבריו, מגיעים להיבדק מכל האוכלוסיות, חרדים ושאינם ומכל החוגים בציבור החרדי, כולל כאלה שלא חשו שום סימפטומים, אלא שרצו לדעת האם הם נדבקו בעבר. התוצאות, אומר קאפ, 45% עם נוגדנים לקורונה. כלומר, 45% כבר עברו את הקורונה.

    להאזנה:



    0 תגובות