חדשות המוזיקה – 22.6.13

    דוד קליגר ויואב דילאון No Comments on חדשות המוזיקה – 22.6.13

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש נערך אירוע גדול של ארגון דרשו יחד עם ארגון תודעה, בבנייני האומה, לרגל סיום מסכת עירובין ויום השנה הראשון של הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, את האירוע הנעימה תזמורתו של רובי בנט ובראשה הסולן מוטי שטיינמץ יחד עם מקהלת ויז'ניץ וסוללת כנרים גדולה…לכבוד האירוע יצאו שני שירים חדשים "אני מאמין" ו"קדשנו", אותם הלחין נשיא הארגון הרב דוד הופשטטר, העיבוד וההפקה המוסיקלית של משה לאופר, כשעל הביצוע הופקד הזמר יענקי דאסקאל…..האזינו לאני מאמין!

     

    בחסידות וויז'ניץ מתארגנים עם ארסנל של שירים חדשים בטרם בוא שלושת השבועות, שניים מהם שהולחנו ע"י ר' מנדל פולק "חדש עלינו" ו"עד אנה" נחשפו לראשונה בראש חודש תמוז האחרון בסעודת ראש חודש יחד עם מונה רוזנבלום שניגן על האקורדיון, השלישי "שמחם" שמו – בלחנו של ר' מאיר יהודה פולק יצא השבוע לרגל השבת שלפני בין המיצרים ולרגל נסיעתו של האדמו"ר לנאות דשא לתקופה ארוכה, הגירסא כאן היא ממש ראשונית, על הקלידים נחמן פולק.

     

    לכבוד חתונת ביתו של מנהל ת"ת בוסטון בב"ב הפיקו לכבודו מקהלת "פרחי בוסטון" בניצוחו של הרב מאיר פנט ממחנכי הת"ת שגם הלחין את השיר, שיר חדש על המילים "עוד ישמע בערי יהודה", ההפקה המוסיקלית של ביק הפקות כשלפלייבק אחראים הקלידן איתן פרישברג והגיטריסט ברק אהרון הסולנים הם דוד ריגר ודניאל קרייטנברג, ההקלטות והמיקסים חנכו את האולפן החדש של אבי ז'אנו, אבי מזל"ט לרגל פתיחת האולפן.

     

    את שולי רנד שר צמאה לך נפשי שמעתם כבר??

    לכבוד ג' תמוז הילולת הרבי מחב"ד זצ"ל אירח מרכז שמיא בנחלאות את האמנים נדב בכר ואורן צור יחד עם שולי רנד…ולפני ששולי עלה לשיר סיפר השליח עמי פייקובסקי סיפור מדהים והעניק לו דולר של הרבי, הקשיבו לשיר בביצוע המיוחד…

     

    ואם הזכרנו את אורן צור, אורן כידוע כנר במקצועו, וירטואוז אם יורשה לנו לכתוב…באחרונה תעשיית הדיסקים הופכת גישה קודם מוכרים את הדיסק ורק כשיש מזומנים מוציאים אותו…וגם אורן עמל על אלבום, אך יוציא אותו רק לאחר כשיגוייס הכסף להוצאתו,

     

    גיל נגר מוציא בימים אלו תקליט שדרים שלישי הנקרא "ככה זה בחיים", המילים של צ'ולי זכאי ואיתן סטיל, הלחן של שי ראובני ואיתן סטיל, על העיבוד ציקי זנתי.

     

    יהודי החפץ עדיין בעילום שמו, מגיש את השיר "החומל" המילים מתוך הקינות אותם כתב ר' שלמה אבן גבירול "הַחוֹמֵל עַל דַּל, חַמוֹל עַל דַלוּתָם, וּרְאֵה שׁוֹמְמוּתָם וְאוֹרֶך גָּלוּתָם, רְפָא נָא אֶת שִׁבְרָם וְנַחֵם אַבֵלוּתָם, כִּי אַתָּה סִבְרָם וְאַתָּה אֶיָלוּתָם, חַדֵּשׁ יָמֵינוּ כִּימֵי קַדְמוֹנֵי, כִנְאַמֶך בּוֹנֵי יְרוּשָׁלַיִם ד'".

     

    חתן בארה"ב העונה לשם פיני התחתן בשעה טובה ומוצלחת חבריו הכינו לו שיר מתנה, מילים חדשות על השיר הידוע של ליפא "הבוטח בה חסד יסובבנו" לצורך העניין הם גייסו את הזמר אהרל'ה סאמעט שיבצע, את המילים כתב חיים שפיץ, על העיבוד והמקהלות אחראי י. גליק.

     

    אם בחתונה עסקינן, אז הקטע הבא אולי קצת ישן, עורכי המדור התוודעו אליו כעת, ואם אתם אוהבים חומוס, מתברר שיוסי שטרן הכין לכם שיר כמחווה…וכך זה נשמע בחתונתו לפני כשנה…

     

    לפני כשבועיים חשפנו כאן מקהלה חסידית חדשה וגדולה העונה לשם "מלכות" בניהולו ובניצוחו של המעבד ר' פנחס ביכלר וסיפרנו שהם עובדים על ביצוע לשיר כתר של אייזיק האניג, ובכן השבוע הושלמה העבודה הקולית על השיר, והוא יוצא בגירסא ווקאלית לימי בין המיצרים כשלאחריהן הוא יצא בגירסא מוסיקלית מלאה.

     

    הזמר אליקם בוטה, מגיש שיר ווקאלי חדש "רק למענך" שמו, השיר יצא מיד לאחר שלושת השבועות בגירסא מוסיקלית מלאה. את המילים כתב אמרגנו של בוטה חיים דבש, העיבוד והלחן של אלירן אביטל.

     

    הזמר והסופר שלמה כץ עובד אלבום חדש הנה מקבץ טעימות קטנטן שהגיע לידינו ומתוך האולפן תוך כדי עבודה…

     

    מר"מ מיוזיק מארה"ב מגישים אלבום נוסף בסידרת הארציגע אידישע ניגונים, מילים חדשות באידיש על ניגונים מוכרים וידועים, הנה אחד מהם על השיר הידוע "ייודע בגוים".

     

    האלבום יהודי בנשמתי של מידד מוכן וייחשף כאן אי"ה מיד לאחר תשעה באב, בינתיים קבלו טעימה מתוך דואט של אביעד ומידד לשיר "כמה עוד אפשר"….

    נו באמת מידד כמה עוד אפשר לחכות???….

     

    ידיעות נוספות:

    • היוצר והגיטריסט אריק שחר מככב לאחרונה, אם זה בשבוע הקודם עם סינגל חדש, ואם זה השבוע בצאתו של קליפ חדש לשיר "מילה חמה".

    • שמועות הגיעו לאזנינו שצודיק גרינוולד עובד על גירסא ווקאלית לשירו על אלה אני בוכיה, אנחנו מחכים בסבלנות…צודיק טוען ששווה לנו…נחיה ונראה…

    • אוהד משיח מגיש את "נודה" סינגל בכורה רשמי שכתב ומתוך האלבום שבדרך השיר במקצב היפ הופ, והלחן של שלומי ברג.

    • להקה העונה לשם נקמת הטרקטור מגישה שיר נוסף מפיוטיו של בעל האבן עזרא "עד אן (בגלות)" שמו, הפיוט התגלגל איך שהוא אל אבי בללי, סולן הלהקה – שמיד התחבר אל המילים והלחין את הפיוט, מה שהוביל להלחנת פיוטים נוספים של אבן עזרא ולהפקת אלבום מלא. עשרה משיריו של רבי משה אבן עזרא וצפוי לראות אור בחודשים הקרובים אי"ה.

    • מנדי ג'רופי מתברר עסוק ממש במיקסים סופיים של אלבומו החדש, ולא רק אלא גם מצלם קליפ חדש, אנחנו מחכים בסבלנות בקוצר רוח לאחרי ט' באב.

    • מזל טוב ליניב יצחק האיש והבבא לרגל פתיחת אתר המוסיקה החדש.

     

    והנה הגענו לפינת המזל טובים

    מזל טוב לאיש והזק"א יהודה משי זהב לרגל יום הולדתו, מזל טוב לאחד מוותיקי רדיו קול חי – יואב דילאון לרגל יום הולדתו שחל בשבוע זה, מזל טוב לאסי רמי לרגל יום הולדתו, מזל טוב לבחור החשוב משמשו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ, ובנוסף האיש והמפיק של מכון בשירי זמרה – אברימי גפנר לרגל אירוסיו בשעטומ"צ, שיזכו לבניין עדי עד!

    עד כאן להפעם שבוע טוב, מלא בחדשות טובות והמון שמחה!



    0 תגובות