נשיא ארה"ב בנאום ראשון לאומה: "בחירה שנספרת במדינות זרות היא אסון"

    שלמה ריזל No Comments on נשיא ארה"ב בנאום ראשון לאומה: "בחירה שנספרת במדינות זרות היא אסון"
    טראמפ צילום: צילומסך: abc news
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם הלילה (חמישי) את נאומו הראשון לאומה, בפתח נאומו אמר נשיא ארה"ב כי זה הנאום הכי חשוב שלי. טראמפ הבהיר כי הוא עומד מאחורי כל מה שנאמר עד עכשיו. ומציג חלק מהראיות על זיופי בחירות נרחבים במדינות המתנדנדות.

    נשיא ארה"ב הציג למשל את ניהול יום הבחירות מדינת וויסקונסין: על גירוש משגיחי בחירות רפובליקנים. אנשים שבאו להצביע ואמרו להם שהם כבר הצביעו ושביטלו את התלונות שלהם. אומר שזה עשרות אלפי פעמים מסביב למדינה וזה עד כמה שהדמוקרטים היו נואשים.

    טראמפ דיבר גם על חברת תוכנת ההצבעה "דומיניון", חברה מפוקפקת שבמכונות שלה אפשר להצביע לטראמפ ובלחיצת כפתור הבחירה תעבור לביידן, שהדרך היחידה לבחור בצורה אמינה זה דרך נייר וספירות ידניות – "אף אחד לא מבין את המערכות האלה".

    "במישיגן מצאו ש-6000 קולות התחלפו ב"טעות" מטראמפ לביידן. זה קצת הקרחון. זה מה שתפסנו, אבל מה עם אלה שלא תפסנו. הם קראו לזה גליץ', אבל מצאנו המון גליצ'ים.
    "כשמסתכלים על מי שמנהל את החברה, מי אחראי או למי היא שייכת, מה שאנחנו לא יודעים, בחירה שנספרת במדינת זרות Dominion היא אסון.

    כל גוף שמשתמש בשירותים של Dominion צריך להיבדק לעומק. כרגע אנחנו דואגים להווה. מדבר על ניצחון, תחת הנהגתי כל בית מחוקקים נבחר תחת הרפובליקנים בארה"ב, מה שהם לא ציפו לו. 16 מושבים והספירה לא הסתיימה".



    0 תגובות