דיון דחוף אצל מקלב: "סיבת המוות הראשונה בקרב ילדים היא תאונות"

    איתי גדסי No Comments on דיון דחוף אצל מקלב: "סיבת המוות הראשונה בקרב ילדים היא תאונות"

    סגן שר התחבורה כינס בלשכתו את בכירי משרדו והרשות הלאומית לבטיחות, והנחה לייצר פתרונות לעצירות החירום בצידי הדרכים שגורמות לתאונות קטלניות. בין הפתרונות הנבחנים: הקמת מפרצי חירום

    סגן שר התחבורה אורי מקלב צילום: פלאש90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סופ"ש קטלני בדרכים: סגן שר התחבורה והבטיחות בדרכים אורי מקלב קיים אמש דיון דחוף במשרדו בהשתתפות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ראשי אגף התשתיות ואגף הרכב במשרד התחבורה.

    סגה"ש אורי מקלב פתח את הדיון בטרגדיה הקשה בה נהרגו שני ילדים בתאונה בכביש 1 בערב שבת קודש, צוות לשכתו סקר את הפעולות לפתיחת הכביש באופן מהיר בכדי לאפשר לנוסעים להגיע למחוז חפצם טרם כניסת השבת.

    מנכ"לית הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הגב' רחל טבת-ויזל סקרה את שורת התאונות הקשות שהתרחשו בסוף השבוע אשר גבו חמישה הרוגים ל"ע, "סיבת המוות הראשונה היום בקרב ילדים אלו תאונות הדרכים ויש לשים את הדגש על כך", בדיון עלה כי ישנם תאונות רבות אשר אינם מדווחות היות ואין נפגעים באופן קשה.

    אנשים רבים עוצרים בשולי הדרך שלא למטרות חירום, עלינו לראות כיצד לפעול שהנוסעים לא יעצרו בשולי הדרך, אנחנו רואים כמה דבר זה מסוכן ביותר אמר סגן שר התחבורה והבטיחות בדרכים הרב אורי מקלב והנחה את צוותו להציג פתרונות כגון מפרצי חירום רחבים לטובת הנהגים הנאלצים לעצור בצדי הדרך.

    סגה"ש מקלב סיכם את הדיון ואמר כי כי סוף השבוע הקטלני מעורר ומדרבן אותנו לפעול ביתר שאת, אסור עלינו לעבור לשגרה, יש לנתח את הנתונים, ללמוד את המקרים לעומק ולראות מה המסקנות שעלינו להסיק מכך ועלינו לפעול באופן מידי, יש היום היסח הדעת גדול בעת הנהיגה, אנשים מתחילים את העיסוקים שלהם עוד בעודם בבתיהם, כל פצוע וכל הרוג הוא עולם ומלואו".



    0 תגובות