בשל הקיצוץ בסמכויותיהם: חברי ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות התפטרו

    ישראל רובין 1 Comment on בשל הקיצוץ בסמכויותיהם: חברי ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות התפטרו

    בשל העיכוב והמגבלות שהועלו במסגרת הדיונים עם היועץ המשפטי לממשלה- יו"ר הוועדה לחקר רכש הצוללות וכלי השיט סטרשנוב וחברי הוועדה הודיעו על סיום תפקידם | גנץ במכתב למנדלבליט: "דורש לסיים את תהליך הבחינה ולאפשר למנות חברים חדשים ולהתחיל את עבודתה"

    צוללת רוסית צילום: מתוך ויקיפדיה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ שלח הבוקר (שלישי) מכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה, בו הוא דורש ממנו לסיים את הליך הבחינה והסדרת הסמכויות של ועדת הבדיקה הממשלתית לפרשת הצוללות וכלי השיט. זאת ברקע החלטתו של השופט (בדימוס) סטרשנוב לפרוש מהוועדה ביחד עם שני חבריה הנוספים, בשל העיכובים והקיצוץ המסתמן בסמכויות הוועדה.

    גנץ כתב ליועץ המשפטי לממשלה, כי "לאור החשיבות הרבה של הנושא, הוא מבקש ממנו לסיים באופן דחוף את הליך הבחינה ולאפשר את תחילת עבודת הוועדה משום שמדובר בנושא בעל חשיבות ראשונה במעלה- ביטחונית, כלכלית וציבורית".

    במכתבו של סטרשנוב לגנץ, כתב השופט: "מהדיונים המתנהלים בנושא סמכויות הוועדה בין היועץ המשפטי למערכת הביטחון ובין נציגי היועץ המשפטי לממשלה, הנני למד כי נוכח ההליכים הפליליים המתנהלים במקביל, בדעתו של היועץ המשפטי לממשלה להטיל מגבלות של ממש על עבודת הוועדה… במצב דברים זה, חוששני כי הוועדה נותרה עם סמכויות מוגבלות ביותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות