לאחר שעבר לחולדאי: גנץ דורש מניסנקורן להתפטר מתפקידו כשר המשפטים

    איתי גדסי No Comments on לאחר שעבר לחולדאי: גנץ דורש מניסנקורן להתפטר מתפקידו כשר המשפטים

    שר המשפטים אבי ניסנקורן שהוזכר כגורם המרכ\י שהביא להקדמת הבחירות, נוטש את כחול לבן ועובר למפלגתו החדשה של חולדאיץ גורם בכיר בכחול לבן: "ניסנקורן התגלה כרמאי". נינסקורן בשיחות סגורות: "דיברו איתי על חבירה לימינה של בנט ולכן פרשתי"

    אבי ניסנקורן צילום: פלאש 90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on להצטייד במחברת ועט: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר חרושת שמועות על התפצלות סיעת כחול לבן, לאחר שגרם להקדמת הבחירות שר המשפטים אבי ניסנקורן עוזב את כחול לבן ועובר למפלגת השמאל החדשה בראשות ראש עיריית ת"א רון חולדאי. גורם בכיר בכחול לבן תקף את ניסנקורן ואמר,"ניסנקורן התגלה כרמאי. הוא לא היה ראוי לקבל את הגב והגיבוי של גנץ, הוא דאג לעצמו ונטש". כך מפרסמת ליאור קינן.

    מכחול לבן נמסר: שר הביטחון ויו״ר כחול לבן גנץ שוחח עם אבי ניסנקורן וביקש שיגיש את התפטרותו מתפקיד שר המשפטים.

    השר גנץ אמר לאחר ההודעה הרשמית: "ניסנקורן בחר בית פוליטי חדש ומשכך מצופה שיתפטר מתפקידו" עוד הוסיף גנץ, "תיק המשפטים הוא מהנכסים החשובים של כחול לבן לשמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינת ישראל וכפי שפעלנו עד כה, נמשיך גם בהמשך".

    הרחש בכחול לבן נמשך כל העת, על פי פרסומים בתקשורת ישנם כוחות בכחול לבן שדוחפים לחיבור עם מפלגתו של גדעון סער התקווה החדשה. מנגד ניסנקורן אומר בשיחות סגורות, "ביום חמישי הודעתי להם שאני שוקל את דרכי הפוליטית, אבל יום לאחר מכן דיברו איתי על חבירה לימינה של בנט. בעקבות ההחלטה הזו החלטתי שאני פורש מכחול לבן ועובר לדרך חדשה" כך מפרסם יובל קרני.

    מכחול לבן נמסר בתגובה: "ניסנקורן שקל לעזוב את כחול לבן עוד לפני שפוזרה הכנסת. כל טענה אחרת לא מוכרת לנו"



    0 תגובות