ג'ונתן פולארד ורעייתו נחתו בישראל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ג'ונתן פולארד ורעייתו נחתו בישראל

    המרגל היהודי אמריקני שישב בכלא 30 שנה בעוון ריגול למען ישראל, ג'ונתן פולארד ורעייתו אסתר נחתו הלילה בישראל: "נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים" | רוה"מ נתניהו: "ברוך שובכם"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרגל היהודי אמריקני ג'ונתן פולארד ורעייתו נחתו הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל, כחודש ימים לאחר הסרת המגבלות שהוטלו על פולארד עם שחרורו מהכלא.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל. נתניהו פגש אותם בהתרגשות בכבש המטוס. יחד הם ברכו 'שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה'.

    ראש הממשלה נתניהו העניק ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה. עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. עכשיו אתם בבית".

    יונתן פולארד אמר: "אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

    מהוועד למען פולארד נמסר כי מועד הגעתם של יהונתן ואסתר נקבע באופן שיאפשר את המשך רצף הטיפולים הרפואיים של אסתר. הזוג פולארד מודים לכל מי שממשיך להתפלל להחלמתה השלימה. שמה של המלא של אסתר לתפילה: אסתר יוכבד בת רייזל ברכה.



    0 תגובות