בדרך מוזיקלית מושקעת: אבי בן ישראל מספר את סיפור שושלת רבני אביחצירא

    ארי טננבוים No Comments on בדרך מוזיקלית מושקעת: אבי בן ישראל מספר את סיפור שושלת רבני אביחצירא

    ביומא דהילולא של מרן 'האביר יעקב' רבי יעקב אבוחצירא זיע"א, משיק הזמר אבי בן ישראל את השיר 'ממלכת אביחצירא' שמספר את סיפורם של שושלת רבני אביחצירא, שמזה כמאתיים שנה עומדים הרבנות וההנהגה הרוחנית של יהדות מרוקו | האזינו

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאבי בן ישראל, זמר ויוצר, איש חסד ומחבר ספרים, מסורת ארוכה בשירה לכבוד הצדיקים, הוא הוציא לאור שירים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל, בניהם: 'שירה לצדיקים' שיר לכבוד 'האור החיים הקדוש' ולכבוד 'הבן איש חי' ועוד…

    היום (ראשון), תחול הילולת סידנא 'אביר יעקב' רבי יעקב אביחצירא זיע"א ראש השושלת, שאת קברו בדמנהור שבמצרים זכה אבי בן ישראל לפקוד מספר פעמים.

    קשר מיוחד נרקם במהלך השנים בין הזמר אבי בן ישראל לבין רבני המשפחה אליהם נקשר בעבותות של אהבה, לכבודם החליט להוציא את השיר בהפקה מוזיקלית מושקעת ויוצאת דופן, בפרוייקט בינלאומי שהוקלט בישראל ובטורקיה, עם עיבוד מושקע ובחירת מילים מדוייקות על הלחן המרוקאי.

    בזמן שהשיר מתנגן תוכלו לצפות בקליפ שצולם במרוקו במהלך השנים האחרונות ובו זיכרונות מתוקים וכיסופים לקברות הצדיקים אשר במרוקו עימה נרקם השלום בימים אלה.

    המילים לקוחות מתוך הספר אביר יעקב בתוספת בתים מאת המוזיקאי המוערך אבי בוזגלו, הלחן מרוקאי והעיבוד של ציקי זנתי, הכל ביחד מתחבר ליצירה קדושה שמענגת את הנשמה.

    האזינו:



    0 תגובות