יש לכם את הדרך הזולה ביותר לחימום בית בחורף

    עפר גדנקן No Comments on יש לכם את הדרך הזולה ביותר לחימום בית בחורף

    החורף הישראלי אינו נחשב לעונת קור בלתי נסבלת, אם כי לא ניתן להתעלם מהבקרים והלילות הקרירים שמלווים אותנו במשך מספר חודשים. ככל שיש בבית תינוקות, אנשים מבוגרים ואפילו בני בית מתבגרים, כולם מחפשים את הנחמה בחימום שפוגש אותם כשמתעוררים בבוקר. איש אינו רוצה להתעורר לבית קפוא.

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשקי בית רבים מתכוננים לבוא החורף עם ההבנה שחשבון החשמל הולך להיות גבוה יותר מיתר עונות השנה ובכל זאת מחפשים את הדרך הזולה ביותר לחימום הבית. נתוני משרד האנרגיה מבהירים כי המכשיר החסכוני ביותר לחימום הבית הוא המזגן. צריכת החשמל שלו עולה כשליש ממחיר של מחממים אחרים.

    כך לדוגמה מהווה מפזר החום, זולל חשמל מספר 1. במקומות שני ושלישי נמצאים רדיאטור ותנור ספירלות – אלו עולים לנו בערך שקל אחד לשעה. מי שמחמם בגז או בסולר, ישלם פי שניים, כשני שקלים לשעה.

    מחיר חימום על ידי מזגן הוא כ- 30 אגורות לשעה וישנם מקרים שהמחיר אף פחות מכך, באמצעות מזגן מסוג אינוורטר.

     מומחי ענקית המיזוג 'אלקטרה' מסבירים כיצד חוסכים יותר:

    • ודאו שהמזגן שלכם בדירוג אנרגטי גבוה, מה שעשוי להביא לחיסכון של עד 10% מצריכת האנרגיה בהשוואה למזגן עם דירוג אנרגטי נמוך. במזגן אינוורטר, החיסכון יכול להגיע גם ל- 30 ועד 40 אחוזים, בנוסף לביצועים מעולים בחימום גם כאשר בחוץ קר מאד.
    • וודאו שכניסת האוויר ליחידה החיצונית פתוחה ופנויה.
    • נקו את מסנני האוויר בתחילת החורף. מסננים סתומים פוגעים בביצועי המזגן.
    • שמרו על טמפרטורה של 24-25 מעלות. כל מעלה נוספת מגדילה את צריכת החשמל בכ- 5 אחוזים. וככל שהטמפרטורה גבוהה יותר, האוויר יבש יותר.
    • הפעילו מצב I FEEL בשלט רחוק.


    0 תגובות