הבריאות לפני הכל: מבצע חיסונים מיוחד נערך לחניכים והצוות ב'אהל שרה'

    צבי הדס No Comments on הבריאות לפני הכל: מבצע חיסונים מיוחד נערך לחניכים והצוות ב'אהל שרה'

    ימים של היערכות לוגיסטית הגיעו לשיאם במבצע חיסונים מרגש למאות דיירים בעלי מוגבלויות צוות ומטפלים

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבשורה על הגעת החיסונים לישראל, היתה יום בשורה עבור מאות בעלי הצרכים המיוחדים במערכי הדיור והתעסוקה של 'אהל שרה'. לאורך השנה החניכים יחד עם הצוותים המסורים סבלו מבידודים חוזרים ונשנים. סכנת ההידבקות והדבקה של הצוותים הרפואיים וצוותי הליווי והתמיכה הצמודים היו מוחשיים, ועל אף הכל מערך הדיור המשיך ופעל כדי לאפשר לחניכים ולדיירים לשמור על שגרת חיים מיטבית.

    לאור קריאת גדולי ישראל על חשיבות ההתחסנות ובפעילות נמרצת של משרד הרווחה להקצאת חיסונים לבעלי מוגבלויות, המליצה הנהלת אהל שרה לחסן את הדיירים והדיירות במערך הדיור של הארגון ואת אנשי הצוות המלווים אותם.

    מספר ימים של היערכות מקצועית, שכללו הכנת הדיירים ושיחות הסברה על מהות החיסון ותהליך ההתחסנות וכן הכנת ציוד במתחם החיסונים על מנת להנעים למתחסנים המיוחדים את האווירה, הסתיימו אתמול במבצע חיסונים נמרץ בסיוע צוותים של מד"א.

    במתחם החיסונים המיוחד שנפתח במשרדי אהל שרה, קיבלו את פני המתחסנים צוותים רפואיים של מד"א יחד עם צוותי תמיכה מקצועיים של 'אהל שרה', שהעניקו למתחסנים שי מתוק. למרות ההתרגשות והחששות של הדיירים מההליך, מבצע החיסונים הסתיים תוך שעות בודדות לשמחת כולם, וב"ה ללא ארועים מיוחדים.

    סמנכ"ל אהל שרה מלכה ויינברג הודתה למשרד הרווחה והנהלת הארגון על המאמצים המיוחדים לקיום מבצע החיסונים ואמרה: "זהו רגע משמח ומרגש עבור החניכים, הדיירים וגם עבור הצוותים שפעלו במסירות נפש לאורך כל השנה האחרונה למרות הסיכונים. הדיירים כבר משתוקקים לחזור לשגרה, לפעילות נטולת סגרים וקפסולות. ממתינים לפגוש מחדש את המשפחה ללא חשש מפני הקורונה".



    0 תגובות