גנץ קורא לאיחוד בשמאל ומוכן להיות מספר 2 של לפיד: "ותרו על האגו"

    איתי גדסי 2 Comment on גנץ קורא לאיחוד בשמאל ומוכן להיות מספר 2 של לפיד: "ותרו על האגו"

    יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא לאיחוד מלא בכל גוש השמאל אנטי ביבי, והסכים לוויתורים אישיים בשביל המהלך. לשכתו של גנץ פתחה במגעים עם לפיד, חולדאי, ליברמן ואף שלח וזליכה. ביש עתד מסרו: "נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה"

    לפיד וגנץ בימים טובים יותר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן השר בני גנץ נאם הערב (שני) בכפר המכביה ועל רקע קירבת מפלגתו לאחוז החסימה קרא לאיחוד בשמאל מול ראה"מ בנימין נתניהו. בפתח דבריו אמר גנץ לתומכיו שנטשו אותו, "אתם שהאמנתם בי, והתאכזבתם. אתם שנתתם לי את הדבר הכי חשוב לאזרח במדינה דמוקרטית: את קולכם ואמונכם לעשות שינוי. שלוש פעמים ברציפות".

    גנץ הסביר את כניסתו לממשלה בשל משבר הקורונה ואמר, "לחצתי את ידו של האיש הזה שהבטחתי להחליף. לחצתי את ידו של מפר הבטחות סידרתי. לחצתי כי  מדינת ישראל במלחמה ואני קודם כל חייל שלה".

    גנץ התריע מאסון בשמאל ואמר, "אסור לתת לו לפרק אותנו לרסיסי מפלגות. יש סכנה גדולה שההזדמנות תחלוף אם נישאר מפוזרים על פני כל כך הרבה סיעות. ולכן, אני קורא לכל מי שישראל חשובה לו, כל מי שלא ילך עם ביבי: לוותר על האגו ולהתאחד. לפיד, חולדאי, בוגי, שלח, ליברמן, הורוביץ, שמולי, זָלִיכָה. כל אלו שבאמת לא ישבו עם ביבי".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, ראש הממשלה נתניהו מביא מיליונים חיסונים לכל אזרחי ישראל – בלי יוצא מן הכלל – ומנהיג את ישראל לצאת ראשונה בעולם מהקורונה, לפתוח את הכלכלה ולחזור לחיים".

    בתוך כך, בכול לבן מעדכנים כי לשכת שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ פונה בשעה זו לצורך תיאום פגישה מחר בערב בנוגע לאיחוד הגוש עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר הישראלים רון חולדאי, יו"ר מרצ ניצן הורביץ, יו"ר תל"ם משה (בוגי) יעלון, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ, לעפר שלח ולירון זליכה.

    מיש עתיד נמסר בתגובה: "נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה וליברלית שתשנה את המדינה".

    יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר אמר בתגובה לנאום גנץ: "בזמן שרה"מ נתניהו מוביל את מבצע "חוזרים לחיים", מחסן מיליוני ישראלים ומקדים את העולם בכמה צעדים – בוחר גנץ למחזר את קמפיין "רק לא ביבי" כאסטרטגיית יציאה ממתחם אחוז החסימה. אזרחי ישראל יבחרו בין הבטחות למעשים, בין סיסמאות לתוצאות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פשוט בנאדם מסכןןן