עמיר פרץ פורש מהחיים הפוליטיים: "אמשיך לפעול למען הציבור"

    אבי רבינא No Comments on עמיר פרץ פורש מהחיים הפוליטיים: "אמשיך לפעול למען הציבור"

    יו"ר העבודה השר עמיר פרץ הודיע לא יתמודד בבחירות הקרובות: "אין בכוונתי לכהן בכנסת ה-24. עם זאת אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם"

    עמיר פרץ צילום: פלאש90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה, שר הכלכלה עמיר פרץ הודיע היום (רביעי) על פרישתו מהחיים הפוליטיים. לפני שבועות אחדים הודיע פרץ כי לא יתמודד לראשות מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

    בהודעה שפרסם הבוקר, כתב פרץ: "לא אכהן בכנסת הקרובה, אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם בשעה שהקרע הפנימי מאיים למוטט את היסודות עליהן בנויה החברה הישראלית. כל חיי פעלתי מתוך תחושת שליחות ודוגמא אישית, וכך אני מתכוון להמשיך לנהוג".

    פרץ הוסיף: "בחרנו את כבוד השופט שמעוני שיעמוד בראשות ועדת הבחירות במפלגת העבודה, שתוודא הליך דמוקרטי הוגן, שקוף ובלתי תלוי לחלוטין".

    פרץ הצהיר בעבר כי בכוונתו להתמודד על תפקיד נשיא המדינה.

    לאחר פרישת פרץ, בכנסת הבאה צפוי ח"כ משה גפני (דגל התורה) להחשב כוותיק חברי הכנסת.

    יו"ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי הגיב: "מאחל הצלחה לעמיר פרץ עם פרישתו מהחיים הפוליטיים. עמיר, מדינת ישראל חייבת לך הרבה. אני מאחל לך בריאות איתנה והנאה עם המשפחה (ובעיקר עם הנכדים). לאחר שמפלגת העבודה תבחר הנהגה חדשה, אציע ליו"ר החדש/ה לחבור אלינו כדי לבנות יחד אלטרנטיבה שלטונית ערכית וחזקה".

    ח"כ מרב מיכאלי (העבודה) אמרה בהמשך להודעתו: "לעמיר פרץ זכויות רבות בציבוריות הישראלית, ואזכור לו זאת תמיד. פרישתו היום חשובה מאוד לניסיון להציל את מפלגת העבודה ולאחד את השורות בה. אני מאחלת לעמיר בהצלחה. עכשיו הוא צריך למשוך את הערעור שלו על החלטת בית המשפט ולאפשר למפלגת העבודה פריימריז והתחלה חדשה".



    0 תגובות