ח"כל איתן כבל: "אם אשוב לפוליטיקה זה יהיה בקדנציה הבאה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כל איתן כבל: "אם אשוב לפוליטיקה זה יהיה בקדנציה הבאה"

    ח"כ לשעבר איתן כבל שולל את האפשרות לשוב לפוליטיקה לקדנציה הקרובה אך לא שולל זאת בעתיד: "כל הזמן פונים אלי מכל מיני מפלגות אבל אין לי כוונה כזו בינתיים. אם אני ישוב זה יהיה בקדנציה הבאה ולא בנוכחית"

    איתן כבל צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר איתן כבל תולה את כישלונו של יו"ר כחול לבן במערכת הפוליטית בחוסר התאמה לתפקיד: "גנץ היה רמטכ"ל גדול אבל בפוליטיקה אין לו מושג. אם היית לוחם מצוין זה לא הופך אותך לטוב בפוליטיקה או במקומות אחרים. כמו שאם אתה גדול בתורה זה לא הופך אותך לראש ישיבה טוב". לעומתו, אומר כבל "נתניהו תמיד שם את עצמו לפני הכל".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, טוען כבל כי מפלגת העבודה סיימה את דרכה הפוליטית: "מפלגת העבודה נעלמה מהמפה הפוליטית. היא קיימת על הנייר בלבד. אני לא אומר שאני שמח מזה. אני מביט בעיניים כלות לראות את התרסקותה".

    במענה לשאלה האם הוא מקבל הצעות לחזור לכנסת, משיב כבל בחיוב: "כל הזמן פונים אלי מכל מיני מפלגות אבל אין לי כוונה כזו בינתיים. אם אני ישוב זה יהיה בקדנציה הבאה ולא בנוכחית כי המערכה הזו תהיה רק פרוזדור לבחירות שאחריה. הפוליטיקה הישראלית תשתנה מקצה לקצה. מושגים כמו שמאל וימין יקבלו ממדים אחרים לגמרי".



    0 תגובות