מאחדים כוחות: נחתם הסכם חיסונים בין כללית לאיחוד הצלה

    איתי גדסי No Comments on מאחדים כוחות: נחתם הסכם חיסונים בין כללית לאיחוד הצלה

    בהסכם שנחתם בין כללית לארגון 'איחוד הצלה' סוכם שהצוותים הרפואיים של איחוד הצלה יתגברו את מערך חיסוני הקורונה של כללית ברחבי הארץ • יורם סגל סמנכ"ל קהילה בכללית: "שילוב הכוחות יסייע להגביר את קצב החיסונים ולמגר את הקורונה במהירות גבוהה יותר"

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור הגעת משלוחי חיסונים נוספים, לצד תחילת מתן המנה השניה של החיסון, החליטה כללית לעבות את מערך כוח האדם המחסנים שלה וחתמה על הסכם ייחודי עם ארגון 'איחוד הצלה'.

    במסגרת ההסכם שנחתם בין יורם סגל סמנכ"ל קהילה בכללית לבין אלי ביר נשיא איחוד הצלה, סוכם כי חובשי איחוד הצלה יצטרפו לצוותים הרפואיים של כללית – ארגון הבריאות הגדול בישראל ויתגברו את מערך המחסנים של כללית כדי להתמודד עם הצורך בחיסון של עשרות אלפי מבוטחים מידי יום.

    במסגרת שיתוף הפעולה, הגיע אמש נשיא איחוד הצלה למתחם החיסונים הגדול בירושלים של כללית במתחם ארנה ביר מלווה במנהל מחוז ירושלים מיכאל מישורי-דרעי, הרב אברהם קונסקי מנהל ארצי למגזר החרדי בכללית וכן עם הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים, שם חיסן ביר מבוטחים בחיסון נגד הקורונה. כזכור ביר חלה במצב קשה בקורונה והחלים.

    יורם סגל סמנכ"ל קהילה בכללית אמר עם חתימת ההסכם: "איחוד הצלה וכללית משלבים כוחות לטובת לקוחות הכללית במדינת ישראל מתוך מטרה לחסן במהירות שיא את כל תושבי המדינה. עד כה כללית חיסנה כמיליון מבוטחים וביחד עם איחוד הצלה נוכל לחסן מהר יותר בכל רחבי הארץ, וכך נמגר את הקורונה מהר יותר במדינת ישראל".

    אלי ביר נשיא איחוד הצלה קרא לכל מבוטחי כללית לבוא ולהתחסן בהקדם. "בימים הקרובים נתחיל לחסן גם את הצעירים יותר. מניסיוני האישי אני ממליץ לכולם להתחסן ולא לחלות חלילה בקורונה. עברתי את הקורונה ותאמינו לי שאתם לא רוצים לעבור את מה שאני עברתי, אתם רוצים להיות מחוסנים ובריאים וגם כללית רוצה שתהיו מחוסנים. כבוד הוא לנו לשתף פעולה עם ארגון הבריאות הגדול בישראל".

    מר מיכאל מישורי-דרעי מנהל מחוז ירושלים בכללית אמר: "כללית ומחוז ירושלים שמחים על שיתוף הפעולה ההדוק עם ארגון "איחוד הצלה" והאנשים הנהדרים שמרכיבים אותו. אנחנו והמטופלים שלנו פוגשים אותם בשבועות האחרונים מידי יום בעמדות החיסון שלנו ברחבי הארץ. כללית, הקופה הגדולה במדינה, ערוכה לשלב הבא של המבצע והיא תעשה זאת יד ביד עם 'איחוד הצלה'. יישר כוח למר ביר על הדוגמה האישית, אני קורא לכל מי שנמצא באוכלוסיית היעד ללמוד מסיפורו האישי ולהגיע להתחסן".

    הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית בירך על ההסכם ואמר: "אנחנו פוגשים את מתנדבי וחובשי איחוד הצלה ביום-יום בכל מיני נסיבות, והפעם אנחנו פוגשים אותם בנסיבות טובות ומשמחות להביא הצלה, רפואה ומזור לעם ישראל, אין ספק שהחיבור עם איחוד הצלה מספק לנו זמינות ומהירות כדי לחסן כמה שיותר מהר יותר אנשים".



    0 תגובות