מינויים חדשים בבית החולים השיקומי המשולב במרכז הרפואי שיבא

    עפר גדנקן No Comments on מינויים חדשים בבית החולים השיקומי המשולב במרכז הרפואי שיבא

    פרופ' מרק וייזר מונה למנהל האגף לרפואת הנפש ופרופ' ישראל דודקביץ – למנהל האגף לרפואה שיקומית

    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת מינויים חדשים בבית החולים השיקומי המשולב במרכז הרפואי שיבא, מונה פרופ' מרק וייזר למנהל האגף לרפואת הנפש ופרופ' ישראל דודקביץ למנהל האגף לרפואה שיקומית.

    פרופ' מרק וייזר: "אני משרת את האגף הפסיכיאטרי בשיבא מאז 1996 ורואה בכך זכות גדולה לקבל את המינוי הרשמי לנהל את האגף לרפואת הנפש. אני רואה את העתיד בפיתוח האנשים הנהדרים שנמצאים כאן ובקידום עתיד הטיפול הפסיכיאטרי. תודה מיוחדת לאנשים איתם אני עובד במשך שנים רבות באגף. השגנו ביחד השגנו הישגים נהדרים".

    פרופ' ישראל דודקביץ: "אני מודה על האמון בי. המינוי הוא סוג של סגירת מעגל עבורי, מרופא צעיר שעשה תורנויות לפני יותר מ-30 שנה, סיים התמחות כפולה באורתופדיה ובשיקום, יצא ללמוד ולהתפתח וחזר הביתה, לשיבא, מתוך ידיעה ברורה שזה המקום לחולל בו מהפכה בתחום השיקום ולהשפיע ברמה הלאומית והבינלאומית. אפעל להובלת אגף השיקום קדימה, תוך עמידה בסטנדרטים של מרכז רפואי הנמצא בטופ 10 העולמי".

    פרופ' אמתי זיו, מנהל בית החולים השיקומי המשולב: "פרופ' וייזר ופרופ' דודקביץ מובילים ומוערכים בתחומי רפואת הנפש ורפואת השיקום ברמה הלאומית והבינלאומית. מינויים לתפקיד הנוכחי משקף את ההכרה בעשייה הענפה של אגפי רפואת הנפש והרפואה השיקומית בשיבא בכל החזיתות – הקלינית, המחקרית, היזמית-חדשנית וההוראתית-חינוכית. אין לי ספק כי פרופ' וייזר ופרופ' דודקביץ יובילו את האגפים בניהולם לשנים טובות ופוריות של עשייה מקצועית, אנושית, חדשנית ופורצת דרך ברוח חזון שיבא ככלל וחזון עיר הבריאות בפרט".



    0 תגובות