דרעי בפתיחת הקמפיין: "תקום ממשלת ימין גדולה עם סער ובנט"

    איתי גדסי No Comments on דרעי בפתיחת הקמפיין: "תקום ממשלת ימין גדולה עם סער ובנט"

    על רקע שיחת זום עם למעלה מאלף פעילי המפלגה, פתח יו"ר ש"ס את קמפיין הבחירות לכנסת ה-24 והצהיר כי ממשלת ימין גדולה תקום אחרי הבחירות והבטיח, "להביא את סער ובנט לממשלה בראשות נתניהו". לטענתו של דרעי, "לולא ש"ס בממשלה לא היו נפתחים בתי הכנסת"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פתיחת קמפיין מערכת הבחירות בש"ס: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פתח היום (ראשון) את קמפיין הבחירות ומטה הבחירות של המפלגה, אל מול כאלף פעילים באמצעות שידור חי באפליקציית הזום. השר התייחס בנאומו החשוב למצב הפוליטי ומפת המנדטים בימין ובשמאל והבטיח כי תקום ממשלת ימין גדולה עם סער ובנט.

    בפתח נאומו התייחס למצב הפוליטי וחברית האיתנה בינו לבין נתניהו: "בינתיים החברים הטובים של נתניהו עורקים ומשמיצים, מקימים מפלגות ומצטרפים למחנה ׳רק לא ביבי. לכן אני אומר : "ביבי לא צריך אריה חזק היום, ביבי חייב היום אריה חזק, הוא חייב ש"ס חזקה".

    השר דרעי ציין כי ברוח הקמפיין, "אני שומע את ראשי המפלגות, כל אחד יש לו רעיונות איזה תפקיד הוא רוצה, אחד רוצה שר אוצר, השני מדבר על תפקיד אחר. ראינו בשנה האחרונה על מי יש לנו לסמוך, לכן המסר העיקרי שלנו הוא לסמוך רק על ה׳. בתקופה כזאת זה המסר הכי נכון וחשוב לציבור".

    שרעי שב וחזר על הבטחתו הנאמנה, "ש"ס אמרה בשלושת מערכות הבחירות האחרונות – וגם עכשיו אנחנו אומרים בלי לזגזג: נתמוך בנתניהו לראשות הממשלה", דרעי הוסיף כי "אנחנו אלו שיזמנו את הקמת בלוק הימין, כשאמרתי במערכות הקודמות שליברמן יקים ממשלה עם הרשימה המשותפת, תקפו אותי, איימו עליי בתביעת דיבה, אבל אני ידעתי במדויק מה התוכנית".

    דרעי הציג את מטרות המפלגה בממשלה הבאה, "התפקיד שלנו זה לוודא שלצד נתניהו כראש הממשלה תהיה ש"ס חזקה וגדולה שתשמור על מדינה יהודית- על השבת, על החינוך היהודי, על הכותל ועל גיור כהלכה ויחד עם זה שתשמור על החלשים בחברה".

    דרעי כשועל פוליטי וותיק מאוד, העריך בביטחון גמור כי הממשלה הבאה תהיה ימין מובהק, "אני אומר לכם מעכשיו את תוצאות הבחירות: תהיה ממשלת ימין גדולה שבראשה יעמוד רה״מ נתניהו, וש״ס תהיה מפלגה גדולה ומרכזית בתוך הממשלה הזו".

    דרעי ההתייחס למשבר הקורונה והמגבלות הנוקשות וטען כי לולא ש"ס לא נהיו נפתחים בתי"כ, "אנחנו לא נפקיר את היהדות והמסורת, ואת כל מה שקדוש לעם ישראל. אני עומד כאן ואומר בצורה ברורה. אנחנו לא מתביישים בכך ולא מנסים לטשטש את זה. בלי ש"ס חזקה בממשלה, לא היו עד היום נפתחים בכלל בתי הכנסת ולא הייתה מתאפשרת תפילה במניין אפילו במרחב הפתוח. בלי ש"ס חזקה לא היו מאשרים לקיים בכלל חופות כדת משה וישראל, בריתות, ובר מצוות".

    השר דרעי לא הראה התרגשות יתר מהריצה של סער והתחייב כי אחרי הבחירות להחזיר את גדעון סער ואת נפתלי בנט לגוש הימין. "אני מאחל להם הצלחה רבה בבחירות, אבל אדאג להחזיר אותם הביתה ולדאוג להם לכבוד הראוי להם לפי תוצאות הבחירות".



    0 תגובות