ר"ע ירושלים נכנס למחלקת הקורונה: "ראיתי במו עיניי את ההרסניות שבנגיף"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ר"ע ירושלים נכנס למחלקת הקורונה: "ראיתי במו עיניי את ההרסניות שבנגיף"

    לאחר שחוסן בפעם השנייה, ר"ע ירושלים משה ליאון נכנס לביקור במחלקת הקורונה שבביה"ח הדסה ועמד מקרוב על הטיפול בחולי הקורונה. בית החולים כעת עמוס ב-130 חולי קורונה שנמצאים במצב קשה ואף קריטי

    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בביקור ראשון מסוגו, זכה היום (שלישי) ראש העיר ירושלים, משה ליאון, להכנס אל תוך אחת ממחלקות הקורונה העמוסות ביותר בישראל- בהדסה עין כרם.

    ראש העיר, אשר חוסן במנת החיסון השנייה לפני למעלה משבוע ונחשב למחוסן ובטוח, הביע רצונו להכיר מקרוב את עבודת הצוותים בהדסה עין כרם הנמצאים תחת עומס רב בטיפול במעל 130 חולי קורונה, מרביתם מורכבים וקשים, חלקם במצב קריטי ומונשמים.

    אל ראש העיר התלוו סגן מנהל בית החולים ד״ר ינון בודה, מנהלי המחלקה פרופ׳ דרור מבורך והאחות הראשית הדס ספיר וכן ישראל ירט, מנהל מחוז ירושלים בארגון עזר מציון.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זהו אירוע קשה מאוד. במעט הזמן ששהיתי במחלקה ראיתי במו עיניי את ההרסניות שבנגיף ואני מעריך כל רופא, אחות או מתנדב שמתמגנים ונכנסים פנימה מספר פעמים ביום, לטפל בכל כך הרבה חולים. אין כמו מראה עיניים כדי להמחיש זאת".

    ליאון שיבח את המתנדבים ואמר, "כל הכבוד גדול להדסה ולמתנדבי עזר מציון הנכנסים מדיי יום למחלקות, אתם עושים עבודה נפלאה. אני קורא לכולם, בואו להתנדב".

    בשיחתו עם מנכ״ל הדסה, פרופ׳ רוטשטיין, הביע ראש העיר את תמיכתו במאבק של בתי החולים הציבוריים בישראל והבהיר כי הם מחזיקים ומחזקים את ירושלים.

     



    0 תגובות