הבית היהודי: חגית משה ניצחה את אורבך ונבחרה ליו"ר המפלגה

    איתי גדסי 2 Comment on הבית היהודי: חגית משה ניצחה את אורבך ונבחרה ליו"ר המפלגה

    ניר אורבך מנכ"ל המפלגה שהפסיד כתב לאחר התוצאות: "כוחות גדולים ורבים השפיעו והתערבו לנו בבית הפוליטי. עד הרגע האחרון" | סמוטריץ' ובן גביר קראו למשה להקים גוש דתי גדול שימנע ממשלת שמאל

    הבית היהודי בבחירות הקודמות צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה גברה הערב (שלישי) על מנכ"ל המפלגה ניר אורבך ונבחרה לראשות מפלגת "הבית היהודי". מדובר בניצחון גם לראה"מ בנימין נתניהו שמעוניין לאחד את הימין הדתי למפלגה אחת שתעבור את אחוז החסימה ותהווה משקל נגד למפלגה של בנט.

    ניר אורבך המועמד שהפסיד כתב לאחר ההפסד: "מרכז הבית היהודי אמר את דברו. אומר זאת בצער, התוצאות הערב ממחישות כי הציונות הדתית הפוליטית היום חצויה ומפולגת. מזה תקופה ארוכה, כוחות גדולים ורבים השפיעו והתערבו לנו בבית הפוליטי. עד הרגע האחרון, הם הפעילו את מלוא כובד משקלם בשביל לכבוש את המפלגה".

    יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'‏ כתב לאחר ניצחונה של בן משה: "ברכות ליו"ר הבית היהודי החדשה חגית משה. לציבור הנהדר שלנו מגיעה אחדות. יותר מדי זמן עסקנו במפריד. הגיע זמן להחזיר את הבייחד ואת האור לעיניים של בנות ובני הציונות הדתית. אני בטוח שנעשה את זה".

    איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית' אמר לאחר הניצחון הערב: "מברך את יו"ר (החדשה) של הבית היהודי חגית משה לרגל ניצחונה בבחירות. מקווים שמשה תהיה שותפה לחיבור גדול בציונות הדתית שימנע הקמת ממשלת שמאל".

    עוד הוסיף, "אנשי הבית היהודי מבינים היום שהרב פרץ וניר אורבך שהובילו את הפרת ההסכם מול עוצמה עשו נזק גדול למפלגתם. כולם כבר יודעים שבלי איחוד מימין לבנט תקום ממשלת שמאל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה הזמן להחזיר את הציונות הדתית למקומה הטבעי: תנועה אידיאולוגית, ולא קרש קפיצה לראשות הממשלה. אני מצפה מרבני הציונות הדתית, לקרוא לבעלי כיפות סרוגות שלא להצביע לאופורטוניסט שחוץ מהצטרפות למקהלה המכוערת "רק לא ביבי", אין לו שום בשורה ערכית! זה שהפך את המפד"ל ההיסטורית למפלגה מסוגם של לפיד, ליברמן, לבני ועוד – מפלגות המשרתות תאוות שלטון של יחיד!!! (שמנסה לשכנע אותנו שהוא יציל את המדינה, ובעצם מתכוון להציל את עצמו, יותר מזה הוא באמת לא מסוגל…)

    2. 1

      כל מי שהיה נגד איתמר בן גביר הצדיק נפל מפלה גדולה!!!