שלום ידיד אמת: הנשיא טראמפ נפרד מהבית הלבן ומסכם את כהונתו

    שלמה ריזל 2 Comment on שלום ידיד אמת: הנשיא טראמפ נפרד מהבית הלבן ומסכם את כהונתו

    נשיא ארה"ב היוצא דונאלד טראמפ נשא הערב נאום פרידה מהבית הלבן: "המחויבות שלי כנשיא הייתה לעם ולמדינה, לקחתי את הדרכים הקשות ואת הבחירות הקשות, כי בשביל זה בחרתם בי. בארבע השנים נלחמתי עבורכם ועבור משפחתכם, לאמריקה חופשית"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא ה- 45 של ארה"ב דונלד טראמפ ייזכר בישראל כנשיא הטוב ביותר שהיה לעם היהודי ולישראל מאז הקמתה ובכלל, תחת ממשלו של טראמפ ישראל זינקה בצורה מטאורית לקדמת הבמה העולמית, כוחה התחזק לאין שיעור, ואף הגיעה ל-4 הסכמי שלום בתוך חודשים ספורים עם מדינות ערביות והיד עוד נטויה.

    בנוסף, הנשיא החליט על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים לאחר שכל נשיא לפניו חתם על דחיית המהלך, הנשיא הכיר ברמת הגולן כשטח ישראלי והכרה ביו"ש, תוך הנחתת מהלומות מוות כנגד אוייבי ישראל באזור ובראשם איראן, חיזבאללה, חמאס והרשות הפלסטינית. ומלחמה בלתי מתפשרת באנטישמיות בארה"ב.

    העברת השגרירות האמריקנית לירושלים | פלאש 90

    הערב (שלישי) נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם את נאומו האחרון כנשיא ארה"ב, טראמפ פנה לאומה האמריקנית: "לפני ארבע שנים פתחנו במאמץ לאומי גדול לבנות מחדש את מדינתנו, לחדש את רוחה ולהשיב את נאמנותה של ממשלה זו לאזרחיה. עשינו את מה שבאנו לעשות – וכל כך יותר", אמר הנשיא היוצא.

    "אל תאבדו את כבודנו מול העולם", הפציר טראמפ בנשיא הנכנס ביידן וסגניתו האריס. טראמפ הזכיר בנאומו גם את ישראל: "הכרנו בירושלים כעיר הבירה של ישראל, הכרנו ברמת הגולן, השגנו הסכמי שלום שאף אחד לא חשב שאפשר לעשות". "אני הנשיא היחיד שלא קידם מלחמות במהלך כהונתו", התגאה הנשיא.

    "המחויבות שלי כנשיא הייתה לעם ולמדינה, לקחתי את הדרכים הקשות ואת הבחירות הקשות, כי בשביל זה בחרתם בי. בארבע השנים נלחמתי עבורכם ועבור משפחתכם, לאמריקה חופשית".

    אחד משיאי תקופת הנשיא טראמפ - החתימה על הסכמי השלום

    פלאש90

    "עכשיו כשאני מעביר את השרביט אני רוצה להגיד לכם שאנחנו רק מתחילים, התנועה שלנו תמשיך, אני יוצא מפה בלב שמח ואומר לכם שהטוב עוד צפוי להגיע", חתם טראמפ בנימה האופטימית.

    בשעות האחרונות לכהונתו העניק הנשיא טראמפ חנינה ל-143 אנשים, ביניהם יועצו לשעבר סטיב באנון, וכן לאביאם סלע – מפעילו של יונתן פולארד בארה"ב, ושני חרדים שנידונו למאסר ארוך – אלי וינשטיין ושלום וייס.

    במקומות שונים פורסם כי הנשיא טראמפ מתכנן להקים מפלגה חדשה. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, במהלך הימים האחרונים קיים טראמפ דיונים עם מקורביו על ייסוד מפלגה חדשה בשם "מפלגת הפטריוטים", זאת כדי לשמור על השפעה פוליטית גם לאחר שיעזוב את הבית הלבן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממש עצוב, לא היה נשיא כמוהו אוהד ישראל