דרעי: "אמרתי שיתפסו את הפורעים אבל השיבו בקרירות"

    אסתי פלד 1 Comment on דרעי: "אמרתי שיתפסו את הפורעים אבל השיבו בקרירות"

    יושב ראש ש"ס, השר אריה דרעי ב"קול חי": "דיברתי עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מיד אחרי האירוע שהפורעים הללו השתוללו על הבלשים. אמרתי לו, תתפוס אותם, תהיה לך את כל הלגיטימציה. הוא אמר לי כן, כן, כן בקרירות כזו כמו קרח" | וגם: "ככל שיהיו חולים, ביטול התורה ימשיך"

    דרעי ונתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ב"קול חי" והתייחס להתפרצות הקורונה ולסערה שאופפת את בני ברק בימים האחרונים, סביב התפרעות אלימה של שוטרים ברחבי העיר. "דיברתי עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מיד אחרי האירוע שהפורעים הללו השתוללו על הבלשים. אמרתי לו, תתפוס אותם, תהיה לך את כל הלגיטימציה. הוא אמר לי כן, כן, כן בקרירות כזו כמו קרח. ואחר כך ראינו מיד את הענישה הקולקטיבית של עיר שלימה. לאן הגענו? אנשים הולכים לקניות וחוטפים אלות ורימוני הלם?"

    על המצב של הציבור החרדי ביחס להתפרצות של נגיף קורונה, אמר דרעי: "בבית החולים הדסה עין כרם הוקמה לראשונה מחלקת קורונה לילדים. דבר שלא היה עד כה. יש מס' ילדים במצב לא טוב בבית החולים. רבותי הצעירים נדבקים, הציבור לא רואה את המספרים. ה' ירחם, ילדים בטיפול נמרץ. הקב"ה עשה נס והביא לנו חיסונים. ועדיין אחוז הלא מחוסנים המוגרים בציבור החרדי מעל גיל 60 עומד על 30%. רבותי תפסיקו לשמוע לכל מיני דעות. בנושא הזה יש לנו את גדולי ישראל".

    דרעי הוסיף ואמר ביחס לסגירת בתי הספר: "אני נלחמתי לאורך כל החודשים האחרונים בממשלה – כדי להסביר בכל הכוח מהו ערך לימוד התורה. אבל יש גזירה של הקב"ה שמצד אחד תורה מגנא ומצלא ומד שני מגיפה. מה עושים? שומרים ומקפידים על ההנחיות בכל דרך, וכל המוסדות יפתחו שוב מהר מאוד. ככל שיהיו חולים, ביטול התורה ימשיך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תחשוב על ממשפחות הנכים שמגיע להם לא נדבות אלא לחיות בכבוד תודה על העזרה