מנהל ת"ת בי-ם: "להחזיר את התלמידים המחלימים ללימודים במיידי"

    אסתי פלד No Comments on מנהל ת"ת בי-ם: "להחזיר את התלמידים המחלימים ללימודים במיידי"

    מנהל ת"ת 'דרך תבונה' בירושלים, הרב גבריאל קוסובר בראיון ל'קול חי': "יש לנו מתווה – שכל תלמיד שעבר בדיקה או שיש לו אישור מחלים יוכל לבוא ללמוד; משום מה סגרו הכל. לא כולם יודעים שתורה מגנא ומצלא"

    כיתה • אילוסטרציה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל תלמוד תורה 'דרך תבונה' בירושלים, הרב גבריאל קוסובר מספר על מתווה חזרה ללימודים אותו הם מציעים: "אני מניח שכ30% מהתלמידים עברו את הקורונה. יש לנו מתווה שכל תלמיד שעבר בדיקה או שיש לו אישור מחלים יוכל לבוא ללמוד. אבל משום מה סגרו הכל. לא כולם יודעים שתורה מגנא ומצלא".

    הרב קוסובר מביע את צערו על ביטול התורה שנגרם בעקבות הסגר: "אנחנו נמצאים במצוקה אמיתית. מצוקה שמתחלקת לכמה תחומים. קודם כל זה שהחיידר סגור, כנראה הקב"ה לא רוצה שיפתחו תלמידי התורה. כמו המשל הידוע במסכת סוכה על ירידת גשמים בחג הסוכות – שזה דומה לעבד שבא למזוג כוס לרבו, ושפך לו קיתון על פניו. זו התחושה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר הרב קוסובר: "אנחנו צריכים להראות לרבש"ע שאנחנו לא מתייאשים ואנחנו נמשיך לשזור את שרשרת הדורות. באמצעים העומדים לרשותנו אנחנו צריכים לעשות הכל שקול התורה לא יפסק. מדברים שיתנו תקציב לרכישת מכשירי טלפון ללמידה מרחוק ובינתיים לא קיבלנו".

    "הידיעה של הילדים עכשיו בזמן הקורונה היא 50% מהידיעה שהייתה יכולה להיות להם אם לא היה קורונה", אומר הרב קוסובר בצער בלתי מוסתר. "מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כבר התבטא מספר פעמים, שהחשש שלו מביטול תורה של תינוקות של בית רבן הוא הרבה יותר גדול מהחשש שלו מהקורונה".



    0 תגובות