במשרד הבריאות דורשים: להאריך את הסגר

    איתי גדסי No Comments on במשרד הבריאות דורשים: להאריך את הסגר

    על רקע נתוני התחלואה הגבוהים, במשרד הבריאות דורשים מהממשלה להאריך את הסגר | גנץ מתנגד לכינוס ישיבת ממשלה בדרישה להגברת האכיפה | כרבע מיליון חיסונים ניתנו אתמול בישראל

    צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות דורש מהממשלה להאריך את הסגר בשבוע ימים לפחות, בשל המשך העלייה בתחלואה. ראש הממשלה נתניהו נוטה להסכים להצבעה.

    ראש הממשלה מעוניין לכנס את הממשלה כבר היום כדי לדון בהארכת הסגר, אך השר גנץ מתנגד ועומד על כך שללא הגברת אכיפה, לא תתכנס ישיבת הממשלה.

    בכיר במשרד הבריאות אמר הבוקר ל'ישראל היום', כי התחלואה בשיא "הזוי להתחיל בהקלות צריך להאריך את הסגר".

    סגן שר הבריאות יואב קיש לא נשמע אופטימי בשיחה עם גל"צ: "אנחנו לא רואים את הירידה שרצינו לראות והסיבה היא ללא ספק ההתפשטות של הווריאנט הבריטי. לולא היינו בסגר עכשיו, היינו בהשתוללות ובמספרים הרבה יותר גבוהים. הצגנו אתמול לראש הממשלה בקשה להאריך את הסגר".

    הפרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, אומר לגל"צ: "ההמלצה היא להאריך אותו עד תום השבוע הבא. כנראה שתהיה ישיבת ממשלה היום, וזה אמור לעלות שם".

    בתוך כך, נמשך מבצע החיסונים הלאומי. כרבע מיליון חיסונים ניתנו אתמול בישראל. שר הבריאות אדלשטיין מעדכן הבוקר כי בסך הכול, התחסנו יותר מ-2.7 מיליון איש, בהם 1.2 מיליון שכבר קיבלו את המנה השנייה.



    0 תגובות