ברביעי: בג"ץ ידון על הריסת בית המחבל שרצח את אסתר הורגן הי"ד

    ישראל רובין No Comments on ברביעי: בג"ץ ידון על הריסת בית המחבל שרצח את אסתר הורגן הי"ד
    Israeli Security Forces Demolish the house of of a Palestinian man who took part in the murder of Dvir Sorek, in the village of Beit Kahel near the West Bank city of Hebron, November 28, 2019. Photo by Wisam Hashlamoun/Flash90 *** Local Caption *** ????????? ????? ????? ??? ???? ???? ????? ??? ????? ???? ???? ???? ??? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (רביעי) יקיים בג"ץ דיון בעניין הריסת בית המחבל שרצח באכזריות את אסתר הורגן הי״ד. רק ביום חמישי, שעתיים לפני הריסת הבית, החליטה השופטת דפנה ברק ארז לתת צו המעכב את ההריסה כדי לדון בעתירת משפחת המחבל.

    הריסת בית מחבל היא פעולה הרתעתית והיא חלק מתפיסת הביטחון על פיה פועל הצבא. היא אינה עונש ולא חלק מהליך פלילי.

    בתנועה למשילות ודמוקרטיה אומרים כי "בית המשפט אינו מומחה להרתעה ולא מומחה לטרור. האחריות על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל אינה מוטלת על כתפיו והוא לא נדרש לתת דין וחשבון בתחום הזה".

    עוד הוסיפו כי "צה״ל והדרג המדיני המנחה אותו, שנבחר על ידי אזרחי ישראל, הם האחראיים הבלעדיים לשלום האזרחים. כשבית המשפט מונע מהם לפעול על פי סמכותם ולהרתיע טרוריסטים הוא מחבל בביטחונם של אזרחי ישראל ושוחק את ההרתעה הישראלית".

    לכן אומרים בתנועה למשילות ודמוקרטיה, "בג״ץ הפך עצמו למפקד העליון של צה״ל וכוחות הביטחון והוא מתנהל בהפקרות מוחלטת. חייבים להפסיק עכשיו את הפיקוד המשפטי על צה״ל".



    0 תגובות