שולחן ט"ו בשבט עם ופלים ועוגיות "מן" שנשתבחה בהם ארץ ישראל

    עפר גדנקן No Comments on שולחן ט"ו בשבט עם ופלים ועוגיות "מן" שנשתבחה בהם ארץ ישראל
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ט"ו בשבט הגיע, חג בו נוהגים להדר ולהשקיע בפירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל – זהו זמן משפחתי המכנס את כולם סביב שולחן חגיגי וערב לעין ולחיך .

    מותג הוופלים והעוגיות "מן" מזמין אתכם להעשיר את שולחן החג, ולהוסיף בינות לעיצובי הפירות המרהיבים, את הוופלים והעוגיות הטעימים שנשתבחה ארץ ישראל גם בהם.

    הופלים והעוגיות של "מן" מיוצרים בארץ ישראל מהחל ועד כלה, אפילו כולל העטיפות וחומרי האריזה. המפעל הוותיק אשר טעם מוצריו נודע למרחוק, מקפיד על העסקת עובדים ואנשי מקצוע בישראל, כמו גם על מרכיבים וחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ללא חומרי טעם וריח זולים וריקניים. בכך מחזקים את הכלכלה הישראלית, מפרנסים משפחות ישראליות רבות, ומוודאים שאיכות המוצרים הינה מקסימלית. וכשמייצרים ופלים במילוי מחית אגוזים אמיתית, קקאו משובח, או חלבה העשויה מטחינה אמיתית , ניתן להעיד כי אלו מוצרים שנשתבחה בהם ארץ ישראל וליהנות משלל טעמים מרהיבים, נוסטלגיים ועשירים.

    כדי לגוון את שולחן ט"ו בשבט, תוכלו להכין "עץ" מעוצב: הגזע עשוי מוופל "אגוזית" של "מן" במילוי מחית אגוזי לוז, הענפים- מופלים במגוון טעמים, ועליהם וסביבם ה"פירות"- עוגיות חיטה מלאה טעימות ואיכותיות של "מן". תוכלו כמובן ליצור ולעצב עוד יצירות כיד הדמיון הטובה עליכם ועל הילדים וליהנות מזמן איכות, ומחג טעים ומפנק.

    ט"ו בשבט שמח!

    כל מוצרי 'מן'  הינם פרווה ועשויים  ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול.

    בהשגחה המהודרת של הרב לנדא והרב שבח רוזנבלט שליט"א. ניתן להשיג במכולות, ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.



    0 תגובות