נתניהו בשדרות: "נחליט בממשלה על הארכת הסגר בזמן נוסף"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בשדרות: "נחליט בממשלה על הארכת הסגר בזמן נוסף"
    נתניהו בשדרות צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו ביקר היום (רביעי) במרכז החיסונים של העיר שדרות יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. ראש הממשלה התייחס לאיום הגרעין האיראני לאחר שהרמטכ"ל אמש עדכן כי הורה לצה"ל להכין תוכניות התקפיות כנגד האיום ואמר כי צה"ל יהיה מוכן לכל משימה שיטיל עליו הדרג המדיני.

    נתניהו אמר כי "ביום השואה הבינלאומי אני מבקש להדגיש שהמדיניות שאני מוביל ברורה: אנחנו לא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני. אני אומר את זה לאויבים וידידים כאחד, זאת המשימה העליונה שלנו, לשמור על החיים כאן, לשמור על החיים של המדינה שלנו".

    ראש הממשלה התייחס למאבק בנגיף ואמר, "אנו מגנים על עצמנו בפני המוטציה. המוטציה הבריטית משתוללת בעולם והיא גם נכנסה לישראל. אנחנו הצלחנו לבלום אותה, אנחנו צריכים להוריד אותה ולהבטיח שלא יכנסו מוטציות חדשות שאנחנו אפילו לא מכירים" הבהיר נתניהו.

    נתניהו עדכן על ההגבלות החמורות בכניסה לישראל ואף הארכת הסגר, "לשם כך קבענו שני דברים: אחד – סגר. אני אכנס מחר את הממשלה ואני אעביר את הצעת משרד הבריאות לממשלה להארכת הסגר, נחליט לפי רמת התחלואה כמה זמן".

    עוד הוסיף, "הדבר השני – אנחנו נאריך את איטום הגבולות שלנו. אנחנו הראשונים בעולם לסגור את הגבולות ולא לאפשר לשום טיסות מסחריות להיכנס למדינת ישראל. אני אוסיף לכך עכשיו את ניתוק הגישות היבשתיות כולל כבישי הירדן".

    בסיום דבריו סקר נתניהו את התוכנית הכלכלית ליציאה מהמשבר, "הבאנו תכנית כלכלית לעזור גם לעסקים וגם לאזרחים, אני מצפה מכולם לשים את הפוליטיקה בצד ולהתגייס כאיש אחד, גם לצעדים הבריאותיים שאנחנו צריכים לעשות וגם לצעדים הכלכליים".

     



    0 תגובות