האזינו: אברימי רוט שר כצל'ה: "קה ריבון"

    ארי טננבוים No Comments on האזינו: אברימי רוט שר כצל'ה: "קה ריבון"

    "קה ריבון" הוא סינגל שלישי ומלהיב מתוך אלבום שני בסדרת ניגוני השבת של כצל'ה | מילות זמירות השבת הידועות בלחן החדש – התלבשו באופן מושלם על ביצוע האמן שנבחר, אברימי רוט | האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "קה ריבון" הוא סינגל שלישי ומלהיב מתוך אלבום שני בסדרת ניגוני השבת של כצל'ה. כמו באלבום הראשון, את הלחנים המשמחים מבצעים טובי וגדולי המוזיקה החסידית, כשלכולם מכנה משותף: חיבה לניגוני השבת של כצל'ה. את הביצוע הפעם הפקיד כצל'ה בידיו של אברימי רוט המוכשר, שבקיא ורגיל עם שיריו של כצל'ה, הניהול המוזיקלי כמו תמיד – של יובל סטופל.

    עד כה הופקו משיריו 4 אלבומים, אחד מהם מוקדש לניגוני שבת, עם שירים שרבים מהם נוגנו רבות על גלי האתר וזכו להיות מושרים בקהילות רבות בעולם.

    מאחורי סדרת "ניגוני השבת של כצל'ה", באלבום הראשון ובזה שייצא אי"ה בקרוב, הוא הרצון להעניק למשפחתו מזכרת מזמירות השבת, המושרות דרך קבע על שולחן השבת בביתם. המעבד והמפיק המוזיקלי יובל סטופל, שעיבד את האלבום כולו, נוסך בלחנים מוזיקה עכשווית אך לא על חשבון איך שנשמעו פעם שירים חסידיים.

    "זכיתי וזכינו כולנו ברוך השם", אומר כצל'ה, "שחלק משירי שבת שלי הכל-כך מיוחדים, מושרים על ידי הזמר הכי 'שבתי', הכי 'זמירתי', הכי 'עניו', הכי צדיק והכי עדין – למרות קול הבס היהודי היפה שלו, זכינו שאברימי בקול המיוחד שלו, ביכולת לשיר את המנגינה כמו שהלחנו אותה באופן מדויק. ובמיוחד כשזה מלווה בצידקות וענווה שכל כך מעלים בקדושה את זמירות השבת האלה כשיובל סטופל הצדיק מעבד אותם ומכין למעשה את שירי שבת האהובים והעתידיים של עם ישראל דרך המנגינות שלי".

    גם הפעם, מילות זמירות השבת הידועות בלחן החדש – התלבשו באופן מושלם על ביצוע האמן שנבחר, אברימי רוט. "להקליט לחנים של כצל'ה, זה תמיד להקליט עם כצל'ה, ביחד. רבים מהמלחינים, כותבים את הלחן ושולחים אותנו לאולפן. לא אצל רבי יעקב כץ, שנמצא איתנו 99% מהעבודה באולפן, אתה רואה את ההתלהבות דקדושה, ממש בעיניים שלו. אתה רואה כמה הלחן אמיתי ופורץ מהלב, זאת חוויה אותנטית מיוחדת מאוד שמשפיעה בוודאי גם עלי כמבצע, וזה מאוד מייחד את כצל'ה ועולם הניגונים שלו".

    "קה ריבון" | לחן: יעקב כצל'ה כ"ץ | עיבוד והפקה מוזיקלית: יובל סטופל



    0 תגובות