בן גביר דורש: לפסול את הרשימה המשותפת, עבאס ואיבתיסאם מרעאנה

    איתי גדסי No Comments on בן גביר דורש: לפסול את הרשימה המשותפת, עבאס ואיבתיסאם מרעאנה

    במועד האחרון להגשת בקשות פסילה: עו"ד בן גביר עתר לוועדת הבחירות בבקשה לפסול את הרשימה המשותפת, מנסור עבאס ואיבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, הגיש הערב (חמישי) לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24, 3 בקשות לפסילת רשימות ומועמדים: בקשה לפסילת הרשימה המשותפת, בקשה לפסילת רע"מ בראשות מנסור עבאס, ובקשה לפסילת מועמדת מספר 7 במפלגת העבודה, איבתיסאם מרעאנה.

    עו"ד בן גביר מציין כי כלל הראיות המוצגות בבקשות הינן חדשות וטרם נבחנו בוועדת הבחירות או בבית המשפט העליון בעבר.

    כך לדוגמא בנוגע ליו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מובאת השתתפותו בכנס של ארגוני הטרור חמאס ופת"ח. בנוסף, מוצגת התבטאות של עודה ביחס למחבלים שזרקו אבנים על חיילי צה"ל, לפיה זורקי האבנים הם "המצפון של העם הפלסטיני".

    באשר למנסור עבאס, מובא כי לאחר שבחדשות 12 כינה אסירים ביטחוניים מחבלים, ארגוני הטרור פת"ח וחמאס גינו את אמירתו. בעקבות זאת, עבאס התנצל והבהיר כי הם אינם מחבלים, וכי התבלבל בלשונו.

    כל זאת, לצד עשרות ראיות נוספות, שייבחנו בשבוע הבא בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ובהמשך בבית המשפט העליון.

    יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר: "הגשנו הערב לוועדת הבחירות מאסה קריטית של ראיות שמצביעות באופן חד משמעי על תמיכתם של חברי המשותפת ורע"מ של מנסור עבאס בטרור ובשלילת זהותה היהודית של המדינה. הגיע הזמן שייעשה הצדק ותומכי המחבלים ייזרקו מהכנסת".

    בן גביר הוסיף ביחס לאיבתיסאם מרעאנה כי "יצחק רבין מתהפך בקברו כשהוא רואה מה נשאר ממפלגת העבודה: במפלגה שעודדה התיישבות ועבודה עברית, יושבת כיום מועמדת שלועגת לניצולי שואה וגאה בביזוי מעמד הצפירה ביום הזיכרון. בושה וחרפה".



    0 תגובות