הטרור בבתי הסוהר: 10 פלאפונים נמצאו בגופו של אסיר ביטחוני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הטרור בבתי הסוהר: 10 פלאפונים נמצאו בגופו של אסיר ביטחוני

    האסיר הביטחוני שנקלט בשבת בבית הסוהר 'עופר', עורר את חשדם של הסוהרים ולאחר בדיקת רנטגן התגלו הפלאפונים שניסה האסיר להבריח אל המחבלים בכלא

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש ביום שבת לפנות בוקר, הובא לבית סוהר ׳עופר׳ עצור ביטחוני בן 21, מתחנת מעלה אדומים. במהלך קליטת העצור, הסוהרים קיבלו אינדקצייה המרמזת על הימצאות אמצעים אסורים בגופו של העצור.

    לאור הכחשת העצור, נבדקו מדדים שנמצאו לא תקינים והדגישו את החשד לפלילים. העצור פונה להמשך בדיקות בביה"ח ׳שערי צדק׳ ולאחר צילום אושש החשד ונצפו בבטנו גופים זרים. לאחר כשלוש שעות פלט העצור 3 חבילות עטופות בניילון ובתוכם 10 רט"נים מסוג ׳סרסור׳ שנועדו למסירה בתוך הכלא.

    גונדר משנה חיים כהן, מפקד בית סוהר ׳עופר׳ סיפר על האירוע: "לאורך כל הליך הקליטה התעקש העצור כי הוא אינו נושא שום אמצעי אסור וניסה בכל דרך לסיים את הקליטה מהר ככל שניתן ולהכנס לאגפים. סוהרי היחידה, בעלי נסיון של שנים, הבחינו בהתנהלותו המחשידה והבינו שהעצור לא תמים כפי שהוא מנסה להציג עצמו".

    פעילות סוהרי בית סוהר ׳עופר׳ כמו גם של כלל סוהרי שב״ס, תמשיך להתמקד, גם בתקופת הקורונה, בסיכול ניסיונות החדרת אמצעים אסורים לבתי הכלא הביטחוניים והפלליים ובלחימה בפשיעה ובטרור אל ומתוך מתקני הכליאה, להגנה על תושבי המדינה.



    0 תגובות