שר הבריאות: "לא מציע לאף אחד לקחת את החוק לידיים"

    אתר קול חי No Comments on שר הבריאות: "לא מציע לאף אחד לקחת את החוק לידיים"

    שר הבריאות תקף את כוונת ראשי הרשויות לפתוח את כיתות ז-י: "מקווה שמדובר בניסיון ליצור לחץ ומציע לראשי הרשויות לשמור על החוק, אף אחד לא נתן להם זכות לסכן את חיי התושבים" | ראש עיריית הרצליה: "ההחלטה שלנו מושכלת"

    כיתה • אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרד ראשי הרשויות: שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס הבוקר (שני) למרד הרשויות המקומיות שהודיעו על פתיחת מערכת החינוך לכיתות ז'-י': "לא מציע לאף אחד לקחת את החוק לידיים. אני מקווה שמדובר בניסיון ליצור לחץ ומציע לראשי הרשויות לשמור על החוק, אף אחד לא נתן להם זכות לסכן את חיי התושבים", אמר השר בראיון לגל"צ.

    עוד אמר השר בראיון: "אנשים תמיד ימצאו סיבה להיות פופוליסטיים. מי שרוצה לשמור על בריאות הציבור, צריך לשמור על ההנחיות – שנכתבו בדם".

    השר לביטחון הפנים התייחסו גם הוא לנושא ואמר בראיון לכאן רשת ב', כי "זה מהלך מתריס שלא עומד מאחוריו שום דבר. בעוד שבועיים פותחים את מערכת החינוך – לחכות שבועיים זה הקושי הגדול? מה מהות האמירה של ראשי הערים שיגבו את המנהלים, הם ישלמו להם את הקנסות?".

    ‏יו"ר השלטון המקומי ‎חיים ביבס תקף אף הוא את ה'מרד': "אנדרלמוסיה שאין בה כלום מלבד פופוליזם. אנשים חושבים שהם מעל החוק – במקום להביא פתרונות, הם משתמשים בכוח על גבם של הילדים" .

    מנגד, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון אמר הבוקר לבצלאל קאהן כאן ב'קול חי', כי: "ההחלטה שלנו לפתוח את כיתות ז-י היא החלטה מושכלת. הממשלה מקבלת החלטות לא הגיוניות בגלל כיפופי ידיים. אנחנו במצב חירום והסמכויות לחינוך בידיים שלנו. גם מנהיגי הציבור החרדי קיבלו החלטות מושכלות על מערכת החינוך".

    ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק אמר בגל"צ כי לא מדובר במרד: "זה לא מרד, זו לקיחת אחריות. העם איבד אמון, מבחינתי זה סוג של מלחמה. לילדים מסוכן יותר לא להיות בבתי הספר – מה עדיף, שהם יסתובבו בקניונים או שהם יחסרו לשפיות?".

    כזכור, אמש הודיעו 17 ראשי רשויות כי ביום רביעי הקרוב יפתחו את מערכת החינוך כולל כיתות ז-י, זאת בניגוד להנחיות הממשלה. במשרד הבריאות מודאגים מאוד מהמהלך.



    0 תגובות