בעלי צרכים מיוחדים ראויים ליחס שוויוני והולם ממדינת ישראל

    ארי טננבוים No Comments on בעלי צרכים מיוחדים ראויים ליחס שוויוני והולם ממדינת ישראל

    חברי מטה החינוך המיוחד של תנועת ש"ס ערכו סיור לימודי בארגון אהל שרה | ראשי המטה חברי הכנסת ינון אזולאי ויוסי טייב הצהירו על מחויבותם לפעול להסרת חסמים ועזרה ככל שניתן לבעלי הצרכים המיוחדים | דיווח

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון אהל שרה המפעיל כבר עשרות שנים רשת בתי ספר, מרכזי תעסוקה ודיור בקהילה לצעירים ומבוגרים בעלי מוגבלויות קוגניטיביות, אירח היום את מטה ש"ס המיוחד שהוקם לטובת אנשים בעלי מוגבלויות וילדי החינוך המיוחד. חברי המטה בראשות חברי הכנסת ינון אזולאי ויוסי טייב יחד עם איש התקשורת אבי מימרן וצוות לשכותיהם, סיירו במרכז התעסוקה המיוחד של הארגון ונחשפו לעשייה המבורכת של הצוות והמתנדבים, והתפעלו מרוח המסירות של הארגון לטובת בעלי המוגבלויות, במהלך הסיור נחשפו אנשי המטה לקשיים הבירוקרטיים הנערמים על הארגון מצד רשויות ממשלתיות שונות לאורך כל הדרך, והבטיחו לסייע גם לאחר הבחירות באמצעים העומדים לרשותם בכנסת.

    חברי הכנסת טייב ואזולאי קיבלו סקירה מיוחדת ממנהלת הארגון הגב' מלכה וינברג ומנהלת מערך החינוך הגב' קארין טרבלסי שהציגו להם את האתגרים הבירוקרטיים העומדים בפני הנהלת הארגון ואת פעילות החינוך הענפה בבתי הספר של הארגון.

    בפגישה נכח גם נציג ההורים הרב שמואל יצחק ששיתף את חברי המטה כיצד נראים חיי היום-יום של החניכים וכן שיתף בהתמודדות הייחודית בתקופת הקורונה של הורים ומשפחות עם ילדים ונערים בעלי צרכים מיוחדים ואת הסיוע הפרטני יוצא הדופן שהעניקו אנשי הצוות המסורים של אהל שרה.

    הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות 'אהל שרה' הודה לצוות המטה שלקחו את מצוקתם של בעלי הצרכים המיוחדים לטיפולם ואמר: "מדובר בנשמות גבוהות מאוד, אך לעיתים המדינה שוכחת להשקיע בהם כמו שמשקיעים באחרים. ההקמה של המטה למען אנשים אלה וההירתמות לעשיה שהיא כולה לשם שמים, ראויה להערכה רבה. האנשים הכי חלשים בחברה, הם אלה שהכי צריכים את העזרה של כולנו".

    בסיימו של הסיור אמר חה"כ אזולאי: "העשייה שלכם מוסדות החינוך המיוחד – מרגשת ומחזקת מאוד. תפילתי שנצליח להיות שליחים נאמנים עבורכם ועבור הורי הילדים היקרים. ש"ס כסיעה החברתית ביותר עושה כל העת הכל כדי לסייע למשפחות ולמוסדות באמצעות קידום תהליכים ופישוט בירוקרטיה. על מנת שהנשמות היקרות האלה יכלו לקבל את המגיע להם. ואתם מנהלי המוסדות והמטפלות תוכלו להמשיך את עבודת הקודש שלכם ללא דאגות מיותרות.

    ח"כ יוסי טייב אמר: "הנהלת 'אהל שרה' עושים עבודת קודש עם ילדי החינוך המיוחד שהם נשמות גבוהות וטהורות, אעמוד תמיד לימין החינוך המיוחד למען הנשמות הללו.

    "חשיבות הביקור היא בעצם קיומו" אמרה הגב' מלכה ויינברג מנהלת 'אהל שרה'. "לראשונה אנחנו רואים שמפלגה חרדית לוקחת על עצמה את האחריות גם לילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים. בשם הארגון, הצוות והחניכים אני מביעה את תודתנו לאנשי המטה המיוחד על הרצון לסייע ואני בטוחה כי הם ימשיכו לעמוד לימיננו גם בהמשך הדרך"



    0 תגובות