סוכם: מספר הישראלים הנכנסים לישראל יוגבל ל-200 ליום

    צבי טסלר No Comments on סוכם: מספר הישראלים הנכנסים לישראל יוגבל ל-200 ליום

    ראש הממשלה נתניהו, שרת התחבורה רגב ושר הבריאות אדלשטיין, סיכמו כי החל משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לארץ, למעט מקרים המוניטריים דחופים בלבד, עד לכניסה של לא יותר מ-200 ישראלים ליום בלבד | הערכה במערכת הפוליטית: ניסיון להפיל את האחריות על ועדת החוקה והעומד בראשה

    נתב"ג אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שוועדת החוקה סירבה אתמול לאשר את המשך חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל, בתום התייעצות של רה"מ נתניהו, שרת התחבורה רגב ושר הבריאות אדלשטיין, סוכם כי החל משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לארץ, למעט מקרים המוניטריים דחופים בלבד, עד לכניסה של לא יותר מ-200 ישראלים ליום בלבד.

    בהודעת משרד התחבורה, נכתב: "בשעה האחרונה קיימו ראש הממשלה, שרת התחבורה ושר הבריאות התייעצות לנוכח הדיון בוועדת החוקה שמוביל לביטול בידוד המלוניות חרף החשש של גורמי הבריאות, מפני חדירת מוטציות קורונה לישראל. השלושה סיכמו כי החל משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לישראל למעט מקרים הומניטריים דחופים בלבד, עד לכדי כניסה של לא יותר מ- 200 ישראלים ליום בלבד וזאת עד למציאת פתרון טכנולוגי ו/או השבת הבידוד במלוניות, להבטחת בידוד השבים לישראל כנדרש כולל טיסות העולים שחלקם ייאלצו להידחות. לאור הסיכום נקראים הישראלים שבדעתם לצאת מישראל בימים הקרובים, לשקול את נחיצות היציאה לנוכח ההגבלות הצפויות על חזרתם".

    ל'קול חי' נודע כי במערכת הפוליטית ישנן הערכות לפיהן מטרת המהלך היא להציג את ההחלטה של ועדת החוקה והעומד בראשה, כבעייתית ולהפיל את האשמה בכך שרוב הישראלים ייתקעו בחו"ל – על ראשיהם של יו"ר הוועדה ח"כ אשר וסגן השר מקלב שהובילו להחלטה שלא להאריך את חובת הבידוד במלוניות.

    מוקדם יותר, תקף סגן שר הבריאות יואב קיש את החלטת ועדת החוקה שלא להאריך את חובת הבידוד במלוניות. בנאומו במליאת הכנסת, אמר קיש: "אני חושב שזו החלטה שגויה, מסוכנת מאוד לבריאות הציבור. אני בהחלט תומך בחלופה של צמיד דיגטלי בכדי לייצר בידוד בית אפקטיבי. הנושא נבחן במשרד הבריאות, אבל היועמ"ש אמר שלא ניתן ליישם את זה ללא חקיקה".

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות