איום מרומז: אם יבוטל הבידוד במלוניות – נתב"ג ייסגר כמעט לחלוטין

    איתי גדסי No Comments on איום מרומז: אם יבוטל הבידוד במלוניות – נתב"ג ייסגר כמעט לחלוטין

    לאור ההחלטה הצפויה ככל הנראה על ביטול חובת הבידוד במלוניות בוועדת חוקה, ראה"מ, שר הבריאות ושרת התחבורה סיכמו, כי במידה ואכן תבוטל חובת הבידוד, כניסת ישראלים לארץ תרד דרמטית מאלפיים נכנסים למאתיים ביום, מחשש לכניסת מוטציות לישראל

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על בידוד השבים מחו"ל. יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב סיפק את הנתון המדהים על שהיית השבים מחו"ל, לקראת ההחלטה על חובת הבידוד לשבים מחו"ל במלוניות, מתברר כי "רק 30% מהנכנסים לארץ הולכים למלוניות, מוכיח שהכלי הזה כבר מזמן אינו אפקטיבי לעצור שום מוטציה" אמר אשר.

    אשר חזר ודרש פתרונות אחרים לשבים מחו"ל, "משרד הבריאות היה צריך להיות ערוך בזמן עם פתרונות אלטרנטיביים כפי שדרשנו ולא לגלגל מעליו את האחריות. לא נאפשר פגיעה קשה כל כך בזכויות אזרח רק בגלל שלממשלה אין אמון בעבודת המשטרה וגורמי האכיפה" הבהיר יו"ר ועדת חוקה.

    בתוך כך, בשעה האחרונה קיימו ראש הממשלה, שרת התחבורה ושר הבריאות התייעצות לנוכח הדיון בוועדת החוקה שמוביל לביטול בידוד המלוניות חרף החשש של גורמי הבריאות, מפני חדירת מוטציות קורונה לישראל.

    לאור החשש מכניסת מוטציות לישראלים יבוטל החיוב מבידוד במלוניות, השלושה סיכמו כי החל משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לישראל למעט מקרים הומניטריים דחופים בלבד, עד לכדי כניסה של לא יותר מ- 200 ישראלים ליום בלבד.

    עד למציאת פתרון טכנולוגי ו/או השבת הבידוד במלוניות, להבטחת בידוד השבים לישראל כנדרש כולל טיסות העולים שחלקם ייאלצו להידחות. שרת התחבורה קראה לאור הסיכום לישראלים שבדעתם לצאת מישראל בימים הקרובים, "לשקול את נחיצות היציאה לנוכח ההגבלות הצפויות על חזרתם".



    0 תגובות