עוצמה יהודית ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד טיבי על הסתה

    ישראל רובין No Comments on עוצמה יהודית ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד טיבי על הסתה

    מפלגת עוצמה יהודית דורשת מהיועמ"ש לפתוח בחקירה כנגד ח"כ אחמד טיבי על רקע סרטון שהעלה, בו הוא מודה שהיה חלק במאבק ובמהומות נגד הצבת המגנומטרים בשערי הר הבית. טיבי כתב בסרטון: "בן גביר בן בריתו של נתניהו רוצה להרוס את מסגד אל אקצה "ולבנות את המקדש לכאורה"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת עוצמה יהודית פנתה היום (שני) במכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה נגד אחמד טיבי. על רקע סרטון שפורסם בדף הבית בערבית של ח"כ אחמד טיבי הוצג ח"כ טיבי כמי שהוביל את המאבק לכיבוש שער הרחמים לפני כשנתיים.

    בסרטון טיבי מודה שהיה חלק במאבק ובמהומות נגד הצבת המגנומטרים בשערי הר הבית, לאחר הפיגוע בהר בו נרצחו שני שוטרים ישראליים. כזכור במהלך המהומות נזרקו אבנים ובקבוקי תבערה

    בפוסט לסרטון כותב ח"כ טיבי כי "בן גביר בן בריתו של נתניהו רוצה להרוס את מסגד אל אקצה "ולבנות את המקדש לכאורה". ואנחנו כאן לומר: קדושותינו הן קו אדום, היינו שם מול שערי מסגד אל -אקצה , לצד צעירי ירושלים".

    בהמשך כותב טיבי: "היינו מול שער השבטים, לעקור את השערים האלקטרונים מארצנו ואמרנו: מסגד אל-אקצה המבורך הוא מקום תפילה למוסלמים. נקודה. וההסתמכות על האלוקים ועל אתנו עמנו, ולא על נתניהו".

    בתגובה לדברים הגישה מפלגת עוצמה יהודית תלונה נגד טיבי על הסתה ועידוד למעשה אלימות. בתלונה נכתב שטיבי קשר עצמו למהומות ומעשים פליליים וכי על המשטרה לפתוח בחקירה ולברר את חלקו במהומות.

    איתמר בן גביר מגיב לאיומי טיבי ואומר: "צוחק מי שצוחק אחרון. אכן טיבי מסלף ההיסטוריה והר הבית הוא מקום המקדש. בכל מקרה חייבים להוציא המחבל מכנסת ישראל".



    0 תגובות