גנץ בצפון: "אם איומי נסראללה יהפכו למעשים – התוצאה תהיה כואבת"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ בצפון: "אם איומי נסראללה יהפכו למעשים – התוצאה תהיה כואבת"

    שר הביטחון בני גנץ ביקר באוגדה 91 בצפון וקיים הערכת מצב יחד עם אלוף פיקוד צפון אמיר ברעם. בהמשך ביקורו נפגש גנץ עם ראשי הרשויות בצפון הנמצאים בקן העימות

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שלישי) באוגדה 91 יחד עם ראש אגף אסטרטגיה ומעגל שלישי אלוף טל קלמן והשר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון.

    במהלך הביקור קיים הערכת מצב ושיח מפקדים בהשתתפות מפקד פיקוד צפון אלוף אמיר ברעם, מפקד אוגדת 91 תא"ל שלומי בינדר וקצינים נוספים.

    בהמשך הסיור בצפון, השרים גנץ וביטון עם ראשי רשויות החברים בפורום קו העימות, ביחד עם עוזר השר להתיישבות אבי רואה וראש היחידה להתיישבות נוחי מנדל.

    בסיום הביקור התייחס השר גנץ לאיומי חיזבאללה: "אני מסיים הערכת מצב בעוצבת הגליל ששומרת על הגבול הרגיש ביותר לישראל בימים אלו. אם האיומים של נסראללה וחיזבאללה יהפכו למעשים – התוצאה תהיה כואבת לחיזבאללה, לראשיו ולצערי גם לאזרחי לבנון שחיזבאללה משתמש בהם כמגן אנושי כשהוא מחביא מתחת לבתים שלהם מצבורי נשק וטילים".

    גנץ סיפר על הביקור, "נפגשתי היום גם עם תושבי "קו העימות" פה, ציונים, נחושים ואוהבי הארץ. אנחנו נמשיך לחזק אותם ואת חבל הארץ היפה הזה, וניתן עדיפות למיגון הצפון שהוא חלק מהעוצמה שלנו מול אויבנו".



    0 תגובות