החרדים והציונות הדתית חתמו לנתניהו: נתמוך רק בך לראשות הממשלה

    איתי גדסי No Comments on החרדים והציונות הדתית חתמו לנתניהו: נתמוך רק בך לראשות הממשלה

    מסמך ההתחייבות חוזר: ראשי המפלגות החרדיות והציונות הדתית חתמו על מסמך התחייבות לראש הממשלה, כי יתמכו בו לראשות הממשלה לאחר הבחירות. סער שניסה לקדם את עצמו כאדם שיוכל להרכיב ממשלה יחד עם החרדים הוא המפסיד הגדול. כעת לפיד ונתניהו יתחרו ראש בראש על ראשות הממשלה

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסמך ההתחייבות לתמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו חוזר שוב לקראת הבחירות. בעוד בכלי התקשורת מנסים להריץ ספינים כי סער יוכל להרכיב ממשלה יחד עם המפלגות החרדיות, בליכוד מעמידים את לפיד כראש  מחנה השמאל מול נתניהו, ולכן היום (שלישי) ראשי המפלגות החרדיות וח"כ סמוטריץ' חתמו על מסמך בו הם מתחייבים לתמוך רק בנתניהו לראשות הממשלה.

    המסמך מוציא לסער את האוויר מהמפרשים וסותם עליו את הגולל  בספינים שמנסים במפלגתו לקדם, כי יוכל להקים ממשלה יחד עם החרדים.

    במסמך עליו חתמו ראש הממשלה נתניהו, השר אריה דרעי וחברי הכנסת הרב גפני והרב ליצמן נכתב כי "הצבעה לכל מפלגה אחרת תביא לממשלת שמאל בראשות לפיד. אנו קוראים לציבור להצביע עבורנו ולא להחמיץ הזדמנות חד-פעמית להקים ממשלת ימין מלאה".

    במסמך עליו חתם ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ נכתב: "הציונות הדתית מתחייבת לתמוך ביו״ר הליכוד בנימין נתניהו בתור ראש הממשלה של ישראל. הציונות הדתית לא תתמוך בכל מועמד אחר לראשות הממשלה".

     

    המסמך עליו חתמו ראשי המפלגות החרדיות:

     

    המסמך עליו חתם יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'



    0 תגובות