כמו מבצע צבאי: היישוב שהגיע הראשון בישראל ל- 96.8% חיסון

    אריאל שרפר No Comments on כמו מבצע צבאי: היישוב שהגיע הראשון בישראל ל- 96.8% חיסון

    המועצה המקומית אלפי מנשה, פתחה במבצע חיסונים מסודר ונחוש בהובלת ראש המועצה, בכדי להגיע לאחוזי חיסון גבוהים מגיל 16 והם הצליחו

    חיסון צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהיישוב הקהילתי אלפי מנשה איבד 3 מיקיריו לקורונה בשלבים המוקדמים, ראש המועצה שי רוזנצוויג, הבטיח לעצמו ולתושבים להיות הראשונים לחסן את כלל האוכלוסייה.

    בהתגייסות מלאה העביר את משרדו לחמ"ל החיסונים וחודשיים מתחילת החיסונים בישראל, אלפי מנשה עומד על אחוז של 96.8% מחסונים מכלל ברי החיסון.

    בנוסף, נקטו מספר פעולות להסברה וסיוע לתושבים, ביניהן: הבאת מרותקים למתחמי החיסונים, שליחת סמסים, גיוס מובילי דעה מקומיים, פרסום עדויות וחוויות מאומתים ומתחסנים ובעיקר קריאה שוטפת ואגרסיבית במידה של ראש המועצה "למה אתם מחכים?"

    הישוב אלפי מנשה מונה 8000 תושבים וממוקם בראש רשימת הישובים המחוסנים בישראל, מקרב בני ה-16 ומעלה, ונמצא כישוב ירוק עם 5 מאומתים בלבד. הוא היה גם הישוב הראשון שסגר שעריו בסגר הראשון לפני כשנה במטרה לשמוע על רמת תחלואה נמוכה.

    מצב המחוסנים בישוב: 5,564 תושבים חוסנו במנה ראשונה ומתוכם 4,494 במנה שנייה.

    450 מתחסנים ביום אחד במתחם החיסונים בישוב.
    כלל התושבים מגיל 45 ומעלה מחוסנים במנה ראשונה ומרביתם, כ-97% מהם מחוסנים גם במנה השנייה.

    שי רוזנצוויג, ראש מועצת אלפי מנשה, מסר: "הבנו שהמפתח לחזרה מהירה לשגרה, פתיחות מוסדות הלימוד והמסחר בישוב, טמונה בחיסון האוכלוסייה. לכן, פעלנו בנחישות והקמנו מתחם חיסונים ואני אישית העברתי את משרדי למתחם ומשם הדבר נוהל כמו מבצע צבאי לכל דבר ועניין. הקמנו חמ"ל ועודדנו את התושבים בכל הגילאים במסר תואם – "למה אתם מחכים?".

    עוד סיפר ראש המועצה: "הגענו לכל תושב באופן אישי ובזכות מד"א ופקע"ר הצלחנו להגיע תוך זמן קצר למצב של כמעט 100 אחוז מתחסנים מגילאי 16 ומעלה. השלב הבא זה חיסון הילדים 15 ומטה ככל שיתאפשר, אני מאמין שבקצב הזה אלפי מנשה יהפוך להיות אחד היישובים הראשונים בעולם להתחסן ולחזור לחיים".



    0 תגובות