מכבי שירותי בריאות: הגענו ליעד שהציבה הממשלה

    עפר גדנקן No Comments on מכבי שירותי בריאות: הגענו ליעד שהציבה הממשלה

    למעלה מ90% מבני ה-50 ומעלה במכבי מחוסנים או מחלימים מקורונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ע"פ נתונים שפורסמו הבוקר, יום שני (28.02), בהערכת המצב היומית של משרד הבריאות, מכבי שירותי בריאות היא הקופה הראשונה שחצתה את היעד שהציבה הממשלה למוגנות בפני הנגיף בקרב בני 50 ומעלה, ועומדת כעת על שיעור של 90.1% בקבוצת גיל זו. בנוסף, מכבי מובילה בשיעור ההתחסנות הכללי כאשר למעלה מ74% מחבריה מעל גיל 16 כבר התחסנו נגד קורונה.

    עוד עולה מהנתונים כי מכבי גם מובילה בפער אדיר בשיעור ההתחסנות בקרב בני 16-18, כאשר למעלה מ62% מבני הנוער החברים בקופה כבר התחסנו.

    בתוך כך במכבי מדווחים כי גם הבוקר נמשך הביקוש הגבוה לחיסון בקרב נשים טרום לידה על רקע הדיווחים הקשים בימים האחרונים על יולדות ועוברים שנפטרו מקורונה, כאשר מכבי חיסנה את השיעור הגבוה ביותר של נשים טרום לידה מבין הקופות עד כה – כ51%.

    ראש חטיבת התפעול במכבי ומנהלת מבצע החיסונים, סיגל דדון לוי: "ציון הדרך המשמעותי שהגענו אליו הוא פרי של עבודה קשה ומאומצת של כלל הצוותים של מכבי בשטח לצד ניהול יעיל ואחראי של מלאי החיסונים. אך למרות שיעור ההתחסנות הגבוה אנחנו לא נחים לרגע וממשיכים לעשות כל מאמץ לשכנע עוד ועוד חברים להתחסן בהקדם, נלחמים על כל אחת ואחד מהמתלבטים, ושואפים לחסן את כולם. אנחנו קוראים לכל מי שעדיין חושש מהחיסון ליצור קשר עם הצוות הרפואי בהקדם ולקבל מענה מלא ומקיף לכל השאלות שלו בנושא."



    0 תגובות