ח"כ כהנא: "נשב בקואליציה עם מפלגות ציוניות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ כהנא: "נשב בקואליציה עם מפלגות ציוניות"

    ח"כ מתן כהנא בראיון ל'קול חי': "נשב בקואליציה עם מפלגות שמבחינתן מדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית; אנחנו חושבים שצריך להחזיר את הנציגות החרדית למקום יותר צנוע בהנהגת המדינה ושיותר משקף את גודלה האמיתי"

    מתייצב לצד בנט | מתן כהנא | צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מתן כהנא (ימינה) מסרב לשייך את מפלגתו לגוש מסוים במפה הפוליטית הנוכחית: "אנחנו גוש אזרחי מדינת ישראל ואנחנו דבקים בגוש הזה. נעשה הכי טוב לאזרחי מדינת ישראל. אנחנו משוכנעים שבנט היחיד שיש לו פיתרון למצב בו אנחנו נמצאים", אומר כהנא בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר.

    כהנא נשאל כיצד ימינה תרכיב ממשלה עם 10-15 מנדטים (לפי הסקרים), וענה: "כרגע יש עשרות מנדטים של אנשים שעוד לא החליט למי להצביע. ברגע האמת אנשים ישאלו את עצמם למי יש פתרונות אמיתיים למשבר שאנחנו נמצאים בו".

    "אני חושב שהעם רוצה להחליף את נתניהו אבל לא בגלל השנאה הזו וה'רק לא ביבי', אלא כי המצב גרוע, כי אין משילות, כי המצב פה לא טוב ורק לבנט יש פתרונות", מוסיף כהנא.

    לדבריו: "אנחנו מפלגה ימנית ונקים ממשלה לאומית". כהנא מותח ביקורת חריפה על החלטת הבג"ץ בנוגע לאי פסילתה של מועמדת מפלגת העבודה, לה יוחסו התבטאויות קיצוניות: "זה ביזיון שבג"ץ אישר את אבתיסאם מראענה שבזה לכבודם של נספי השואה. אנחנו נשב בקואליציה עם מפלגות שמבחינתן מדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית ויוכלו לקבל את קווי היסוד שלנו".

    ביחס לקואליציה העתידית, אומר כהנא: "בפוליטיקה אתה לא ויודע כמה אופציות יהיו על השולחן. אבל אנחנו לא מחרימים אף אחד. אנחנו רואים גם בחרדים שותפים, אבל אנחנו חושבים שצריך להחזיר אותם למקום יותר צנוע בהנהגת המדינה ושיותר משקף את גודלם האמיתי. אני חושב שנציגי הציבור החרדים בתקופת הקורונה לא בדיוק ייצגו את הציבור שלהם ולא פעלו בצורה מנהיגותית מול הציבור".



    0 תגובות