התחסנתם? תוכלו לקבל ברכה ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי

    איתי גדסי No Comments on התחסנתם? תוכלו לקבל ברכה ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי

    הצלת נפשות רבות והחזרת עולם התורה לשגרה: יוזמה אדירה מביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כל אדם שהתחסן, יוכל לשלוח את שמו לברכה אישית מגדול הדור. בימים האחרונים תקף מרן שר התורה את מפיצי ה"פייק ניוז" על החיסונים ואמר "יש להתחסן ללא כל חשש" ובירך כי "המתחסן תחול עליו ברכת שמיים" |כל הפרטים

    מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור נתוני ההתחסנות במגזר החרדי שעולים כל העת, עדיין ישנם החוששים ולכן הנתונים בהשוואה לציבור הכללי נמוכים יותר. במערכה והמאבק על החיים של יהודים רבים, ופתיחת עולם התורה ללא הפרעות נפתח שלב מפתיע, מביתו של מרן שר התורה נמסר היום (שני) כי מתוך דאגה כנה של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי לשלום הציבור בישראל.

    ובמטרה לעודד את קבלת החיסון נגד נגיף הקורונה – כדי לסייע בהשבת השגרה לטובת עם ישראל וחינוך הילדים, בית הרב יוצא ביוזמה מיוחדת, שמעניקה לכל אחד ואחת הזדמנות נדירה: כל מי שיתחסן וישלח את שמו – יזכה לברכתו האישית של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי, לרפואה שלימה והצלחה בכל העניינים!

    איך משתתפים?
    1. גשו להתחסן בהקדם. 2. שלחו את שמכם ושם אמכם בקישור המצורף:
    http://wa.me/972538854427 או למייל: [email protected]
    או לפקס: 035479183 . 3. שמכם יועבר אל מרן הרב קנייבסקי, לברכה.

    בבית הרב מבהירים כי בימים האחרונים תקף מרן הגר"ח את כל אותם המפיצים פייק ניוז ושקרים נגד הצורך להתחסן ואמר: "יש להתחסן ללא כל חשש" ובירך כי "המתחסן תחול עליו ברכת שמיים".



    0 תגובות