ראה"מ לראשי הרשויות הערביות: "הירתמו לפוצץ את הפייק ניוז. אנשים מתים"

    צבי טסלר No Comments on ראה"מ לראשי הרשויות הערביות: "הירתמו לפוצץ את הפייק ניוז. אנשים מתים"

    ראה"מ בדיון דחוף בזום עם ראשי הרשויות הערביות, יחד עם שר הפנים דרעי ושר הבריאות, על רקע נתוני ההתחסנות הנמוכים במגזר, וקרא לראשי הרשויות להילחם בפייק ניוז ואמר, "התחלואה בחברה הערבית עדיין מזנקת. עדיין יש הרבה פייק-ניוז"

    נתניהו משוחח עם המנהיגים בשיחת וידיאו בוועידה צילום: לעמ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום דיון בזום עם ראשי הרשויות בחברה הערבית, יחד עם שר הפנים דרעי ושר הבריאות אדלשטיין, על רקע נתוני ההתחסנות הנמוכים במגזר והעלייה החדה בתחלואה.

    רה"מ נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אני ביקשתי את הפגישה הזאת משום שהתחלואה בחברה הערבית עדיין מזנקת. עדיין יש הרבה פייק-ניוז, ועדיין יש צורך לחסן את כלל הציבור, אבל קודם כל את המבוגרים. המבוגרים מעל גיל 50 מביאים כמעט 100% מהמוות ומהתחלואה הקשה, מה שמעמיס על בתי החולים וכמובן מביא לטרגדיות", התריע נתניהו.

    נתניהו הבהיר כי בגלל שלא מתחסנים "אנשים מתים, אנשים סובלים ממחלות שיכולות להישאר לכל החיים. אגב, זה קורה גם לצעירים, ולכן צריכה להיות התגייסות מיוחדת שלכם כמנהיגי ציבור".

    נתניהו התייחס לטיעונים השקריים בתעשיית הפייק ניוז ואמר, "חשוב פשוט להתגייס ולהסביר את זה, יש פייק-ניוז אדיר: 'אנחנו מכניסים גוף זר', 'החיסון זה גוף זר שפולש לגוף'. מה פתאום, הגוף הזר שפולש לגוף זה הנגיף, זה הקורונה. אלמלא החיסונים אנשים ימותו. לפני שהיה עידן החיסונים, אנשים מתו בהמוניהם ותוחלת החיים הממוצעת הייתה בין 30 ל-40 שנים. היום זה כפליים מזה, בגלל החיסונים" הסביר נתניהו על חשיבות החיסונים.

    בסיום דבריו אמר ראש הממשלה לראשי הרשויות הערביות, "החיסונים זה ברכה לאנושות, החיסונים זה ברכה לכל גבר ואישה, לכל ילד וילדה. אני מבקש מכם להתגייס כאן, לעזור לפוצץ את הפייק-ניוז, להירתם עכשיו, להביא את כולם".

    בפגישה השתתפו שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר הפנים אריה דרעי, מנכ"ל משרד רה"מ בפועל צחי ברוורמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת, פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס ובכירים נוספים בנושא הגברת קצב החיסונים בחברה הערבית.



    0 תגובות