יהודה בן שטרית בשיחה מצמררת: "בערב אחד חתמתי על שתי תעודות פטירה"

    אסתי פלד No Comments on יהודה בן שטרית בשיחה מצמררת: "בערב אחד חתמתי על שתי תעודות פטירה"

    יהודה בן שטרית יבלח"א, בעלה של אוסנת בן שטרית ז"ל בשיחה מצמררת ב"מהדורה המרכזית" לאחר השבעה על רעייתו, מספר על החזרה הקשה והכואבת לבית, ומספר על החיזוק הגדול בציבור בעקבות פטירתה של אוסנת ז"ל. על השמועות המרושעות על התנגדותם לחיסונים: "אני התחסנתי. רקדו לנו על הדם". יהודה מספר על הרגעים המחרידים בביה"ח: "החזקתי תינוק חי למשך שעה" | והתרומה הישירה והקריטית למשפחת "בן שטרית" – כל הפרטים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודה בעלה של אסנת בן שטרית ז"ל, שנפטרה מנגיף הקורונה במהלך הריונה דבר שהכה גלים רבים במגזר החרדי בפרט ובישראל בכלל, בריאיון קשה ומצמרר ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן מספר על החזרה בפעם הראשונה לבית לאחר השבעה, "אתמול חזרנו בפעם הראשונה לבית. זה לא פשוט להתמודד בלי אסנת ז"ל. יש לנו אמונה בקב"ה, ואנחנו מרגישים שעם ישראל איתנו".

    יהודה מספר על החיזוק הגדול בכלל הציבור מפטירת רעייתו, "זה לא מצב שבחרת בו, אלה מצב שהקב"ה בחר בשבילך. אני מקבל מאות טלפונים של אנשים, שמקבלים קבלות טובות בטהרת המשפחה בלשון הרע ועוד קבלות מרגשות. היה לי זכות להיות ליד אישה כזאת".

    על השמועות השקריות שכביכול אוסנת ז"ל התנגדה לחיסונים, אומר יהודה בן שטרית לראשונה בכאב רב, "רבנים" אומרים דברים לא נכונים בשמנו איך יש לכם לב? אנשים רוקדים על הדם שלנו, אומרים דברים בשמנו, יש הקלטות שמביאים לנו ואנחנו לא מבינים מאיפה זה בא".

    יהודה מסביר כי הריאיון שנערך עם גיסו בתקשורת אז, לא משקף כלל את דעת המשפחה, "מה שגיסי דיבר זה בכלל לא היה נושא שיחה במשפחה זה היה עם עצמו. אני כבר התחסנתי, ואשתי כבר קבעו לה תור להתחסן. אנחנו לא היינו נגד החיסונים. אנשים עושים עוול בצורה בלתי רגילה" מבהיר יהודה.

    יהודה מספר על הקושי הרב מול ילדיו בשיחה הכאובה ואומר, "אני מזמין כל אחד לבוא לראות אותי בבית, אני נמצא בתחתית של החיים. שיבואו ויענה לילדים שלי על שאלות שאני לא יודע מה לענות להם – איפה אימא? מתי אימא תחזור? ואולי אז יחשבו אם כדאי להתחסן" אומר יהודה.

    "אני החזקתי תינוק חי ביד למשך שעה בערב שאשתי נפטרה" מספר יהודה בריאיון המצמרר ומספר, "צילמתי את התינוק כי לא ידעתי את המצב הקשה. בערב אחד חתמתי על תעודת הפטירה של אשתי, ועל התעודה של התינוק שלי בן השעה", מספר יהודה על הרגעים המחרידים בבית החולים. "צריך לשמוע בקול הרופאים ולא לקחת את הסיכון הזה" קורא יהודה לציבור הרחב.

    יהודה מספר על המצב הקשה שנקלע אליו לאחר פטירת רעייתו שפרנסה את הבית, "אני עם ארבעה יתומים ואני לא עובד כבר שנה. יש בעיה רפואית שמונעת ממני אפשרות לעבוד. מעולם לא ביקשתי גפרור מבן אדם" מספר יהודה.

    לכן הפנייה של "קול חי" לכל המאזינים והגולשים, לבוא לעזרת המשפחה היקרה, באמצעות העברה לחשבון הבנק ישר למשפחת בן שטרית ללא מתווכים או עמותות. מדובר במצוות הצדקה הכי מהודרת: העברה לחשבון בנק: מרכנתיל. סניף 742. מספר חשבון: 7-7707275 לפקודת משפחת בן שטרית.

     



    0 תגובות