עיסאווי פריג' בריאיון: "מגיע לנתניהו צל"ש על החיסונים"

    איתי גדסי No Comments on עיסאווי פריג' בריאיון: "מגיע לנתניהו צל"ש על החיסונים"

    המועמד לכנסת ברשימת מרצ, ח"כ לשעבר עיסאווי פריג' מבהיר בריאיון "מרצ תהיה חלק מהממשלה הבאה נקודה". פריג' מבהיר כי יתמכו בכל ראש ממשלה שאין לו כתבי אישום. ולא חושש מהסקרים הלא מחמיאים למרצ, "הטלפונים, הסקרים והאינטרנט לא קלעו"

    עיסאווי פריג' צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    המועמד לכנסת מטעם מרצ, ח"כ לשעבר עיסאווי פריג' התראיין ל"מהדורת הבוקר" והתייחס למאבק מול העבודה מול הירידה הדרמטית של מרצ וההבדלים בין המפלגות, "העבודה היו מפלגת שלטון, אבל בכדי לשרוד הם מביאים שמאלנים אבל הם מפחדים לדבר שמאל", עיסאווי לא ענה עם יישבו עם סער במפורש, ואמר "מרצ תהיה בממשלה הבאה נקודה", והבהיר, "נשב עם ראש ממשלה שלא יהיו לו כתבי אישום".

    מרצ יש לה מצביעים קבועים, מצביעים שמאמינים בדרך שיש לה ערכים, אנחנו מסתובבים בשטח ורואים מה שאתם לא רואים. נכון שסקר אחד לא קלע, הטלפונים לא קלעו או האינטרנט לא קלע, אבל אני מקווה שאחרי הבחירות מרצ תהיה במקום הטבעי שלה".

    המגמה הכללית של המגזר הערבי רוצים להיות חלק זה נכון. אבל יש גבול על כמה אני יכול לוותר על הכבוד שלי, לדוגמא אם איתמר בן גביר חלק מהקואליציה. אף אחד לא יכול לקחת למגזר הערבי את התקציבים ולא עושה להם טובה, זה מכוח האזרחות אנחנו מקבלים".

    על הסכמי השלום אמר עיסוואי כי בניגוד למשותפת הוא לא היה מצביע נגד, "אני יכול לבקר את ההסכם, אבל לא מגיע לנתניהו צל"ש".

    על החיסונים שהביא ראש הממשלה לישראל אמר עיסוואי, "את החיסונים אני רואה בחיוב ומגיע לו על זה צל"ש. אני גם אשים את נתניהו על הכתפיים" אומר פריג' ומפתיע מהפרגון הלא שגרתי במערכת הפוליטית לנתניהו.

    על החלטת בית הדין בהאג לפתוח בחקירה על פשעי מלחמה, "אני נגד ההחלטה, אבל צריכים לקבל את ההחלטה. אתה לא יכול להיות כפוף לחוקים בינלאומיים ותפר אותם בהתנחלויות. יש מדינת ישראל ויש התנחלויות".



    0 תגובות