נתניהו לקול חי: "התקשורת היא מפלגה פוליטית"

    ארי טננבוים No Comments on נתניהו לקול חי: "התקשורת היא מפלגה פוליטית"

    בתכנית זמן אוויר בהגשת מנחם טוקר עלה לשידור ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות המתיחה ששודרה בתכנית ביום חמישי | נתניהו החמיא לטוקר על המתיחה הגדולה ועבר לדבר על החיסונים אותם אנחנו – כמדינת ישראל – מצליחים לעקוף את כל העולם | ומאיפה האנרגיות שלו? | האזינו

    צילום: לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: לע"מ

    בתכנית זמן אוויר עלה לשידור ראש המששלה בנימין נתניהו בעקבות המתיחה ששודרה ביום חמישי בתכנית זמן אוויר בקול חי והתייחס לדבריו של אלקין בשיחה לחקיין אלעד כהן. "הוא אמר את האמת. רק נתניהו יכול להקים ממשלת ששים-ואחד, זאת בתנאי שייצעו להצביע לממשלת ימין".

    נתניהו שאל את טוקר בשעשוע איך הוא יודע שלא מותחים אותו וטוקר ענה בחיוך כי טופז (מלשכנת נתניהו) אמר לו.

    משם המשיכו לדבר על החיסונים ונתינהו אמר כי אנחנו המדינה הראשונה בעולם שיוצאים מהתקופה הזאת. נתניהו אמר: "מה שמנחה אותי זה מה שאמר לי הרבי מליובאוויטש להלדיק אור גדול וללכת אור גדול – והאור גדול שמושרת ישראל זה האמונה בקדוש-ברוך-הוא ובארץ ישראל ותורת ישראל. זה לא פוליקטיאי שאומר את זה" הוסיף נתניהו "אני באמת קורה פרשת השבוע מדי שבוע".

    טוקר שאל את נתניהו מאיפה יש לו את האנרגיות. "כוחות הנפש מגיעים משם". ענה נתניהו. "זה לא דבר מובן מאליו שאנחנו תשעה מליון – אלפית מאכלוסיית העולם – ואנחו משיגים את כולם בחיסון".

    לסיום אמר נתניהו "אנחנו חוזרים לחיים לפני כול העולם. אני מודה לכם שאתם מושכים במערך הזה".

     



    0 תגובות