עו"ד רוטמן: "יש לנו מערכת משפט שמנסה לנהל אותנו פוליטית"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד רוטמן: "יש לנו מערכת משפט שמנסה לנהל אותנו פוליטית"

    עו"ד שמחה רוטמן המועמד לכנסת מטעם "הציונות הדתית" בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מעריך בבטחה כי התוכנית של המפלגה לשינוי מערכת המשפט וריסון כוחה הגובר יצלח בכנסת הבאה, "כל השותפות הפוטנציאליות הסכימו לתוכנית"

    צילום: צילומסך יוטיוב מטה המאבק הלאומי
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד הציונות הדתית לכנסת, עו"ד שמחה רוטמן התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והציג את התוכנית של מפלגתו למערכת המשפט, "אחת התוכניות העיקריות של הציונות הדתית היא טיפול במערכת המשפט, הכוללת פסקת ההתגברות, פיצול תפקידי היועץ המשפטי, שינוי שיטת מיני השופטים, הקמת מנגנוני ביקורת על הפרקליטות והמשטרה".

    עו"ד רוטמן תקף את ההתערבות הפוליטית של מערכת המשפט בישראל, "אנחנו רואים בשבועות האחרונים את בג"ץ הגיור, יש לנו מערכת משפט שמנסה לנהל אותנו פוליטית ולא להתעסק במשפט. לדעתי זאת התוכנית היחידה המפורטת שפורסמה על ידי מפלגה כלשהי".

    רוטמן מגלה אופטימיות על אפשרות להעברת התוכנית לשינוי מערכת המשפט, "התוכנית שלנו אושרה ע"י הסיעות הפוטנציאליות, היא די דומה לנספח של אוחנה שהציג בבחירות א' שחשבנו שהולכת לקום קואליציה ימינית. אבל אז ליברמן לקח את קולות הימין, ומהר מאוד גילינו שהאישי הופך לפוליטי".

    רוטמן הוסיף ונתן דוגמא לבריחה מהתחייבות למצביעים מהימין, "ליברמן היה מאחורי חוק הלאום פתאום מדבר נגדו. ועכשיו הוא אומר שלא תהיה פסקת התגברות. לפי כל ספירה אמורים להיות 80 חברי כנסת ימינים על פי הגדרתם, ובסופו של דבר יש אנשים שייקחו את קולות הימין ויעבירו אותם לשמאל".

    ההבדל בן ימינה לציונות הדתית לדברי רוטמן, "אמר את זה היום הרב דרוקמן הרבה ציונים דתיים בהרבה מפלגות, אבל רק מפלגה אחת מחויבת לקדם את ערכי הציונות הדתית".

     



    0 תגובות