מעליא: יין מתוק מחוזק בסגנון פורט של יקבי כרמל

    עפר גדנקן No Comments on מעליא: יין מתוק מחוזק בסגנון פורט של יקבי כרמל

    כחלק ממותג היוקרה 'כרמל סיגניצ'ר', המכנס תחתיו את מיטב הסדרות היוקרתיות של יקבי כרמל, משיק היקב המוביל את "מעליא" – היין המתוק המחוזק בסגנון פורט ייחודי שהתיישן במשך שנה בחביות מיוחדות בנפח של 300 ליטר. היין החדש, שמצטרף לנבחרת יינות היוקרה של יקבי כרמל תחת המותג החדש 'כרמל סיגניצ'ר', מאפשר ליהנות מיין קינוח איכותי בעל מתיקות עמוקה ומענגת.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יקבי כרמל, היקב המוביל בישראל, משיק את "מעליא" – יין מתוק בסגנון פורט, שעתיד להפוך לאחד היינות הפופולריים והאהובים ביותר על הציבור בישראל. היין מיוצר מענבים אדומים מאזור הרי ירושלים, והוא עבר תסיסה חלקית כדי לשמור על מתיקות הענבים, חוזק בכהל משובח, הושרה על קליפותיו, ולבסוף התבגר במשך שנה בחביות בנפח של 300 ליטר. מדובר ביין איכותי מאד שמיוצר בקפידה, בהתבסס על סגנון המיוצר בעמק דורו בפרטוגל, על ידי תושבי העיר פורטו בצפון המדינה. כבר מהלגימה הראשונה קל להתחבר ליין, והוא התקבל באהדה בקרב הציבור שהספיק לטעום אותו.

    ביקבי כרמל, עם ניסיון עתיר שנים בייצור יינות איכותיים, החליטו לייצר את היין המתוק המחוזק בסגנון פורט כחלק מראייה רחבה לאפשר גיוון איכותי לאנשים שמחוברים לטעם המתוק יותר של היין, ויודעים להעריך טעם משובח. השם שניתן ליין הוא "מעליא", עדות לטיבו ומיוחדותו בזירת היין היוקרתית.

    היין עובר תהליך ייצור ייחודי שמעניק לו את עושר הטעמים והעומק המופלא, וכך גם את צבעו העמוק שמתמזג היטב עם הטעמים הייחודיים שיש בתוכו. היין מתאים לכל אחד שרוצה ליהנות מיין משובח בעל טעמים נהדרים, ויכול לשמש הן כיין קינוח מתוק והן כתוספת מענגת לארוחות. כל לגימה של "מעליא" מקפלת בתוכה הנאה משפע של טעמים מיוחדים, מתיקות מאוזנת וחוויה ייחודית. מעליא התקבל באהדה רבה כבר בימים הראשונים להשקתו, והוא עשוי להפוך תוך זמן קצר ליין פופולרי שמתמזג היטב בנוף של סעודות שבת וחג, אירועים, ואפילו כקינוח אחרי ארוחה טובה. היין הינו מחוזק בסגנון פורט, מה שמעניק לו אחוזי אלכוהול גבוהים יותר בשיעור של 18 אחוזים, וכך גם את הטעמים והארומות הייחודיים ליין זה.

    יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: "מדובר ביין ייחודי שתהליך הפקתו הינו יוצא דופן ושונה מיינות אחרים. החלטנו לייצר יין בסגנון פורט שיספק מענה לאוהבי יינות קינוח מחוזקים, והתוצאה שהתקבלה היא בהחלט משביעת רצון ומפתיעה. מעליא הוא יין מיוחד, עשיר בטעמים וקל מאד להתחבר אליו כבר מהלגימה הראשונה. איכותו יוצאת הדופן מאפשרת לשמר אותו גם עשרות שנים, והוא מוסיף להשתבח בדיוק כפי שיין טוב צריך להיות".

    יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



    0 תגובות