דיירים ממערך דיור "שדה חמד" הפתיעו את תושבי השכונה

    ארי טננבוים No Comments on דיירים ממערך דיור "שדה חמד" הפתיעו את תושבי השכונה

    היום מציינים ברחבי הארץ את יום המעשים הטובים בו יחידים וארגונים מקיימים מבצעי התנדבות ושמחה רבים | הדיירים במערך הדיור בקהילה "שדה חמד", החליטו להפתיע את השכנים שלהם, ולהחזיר להם אהבה במיזם מרגש שהפך להם את הבוקר למתוק במיוחד

    צילום: צילום חזקי וייס
    11:52
    18.04.24
    עפר גדנקן No Comments on חדש ממשק צוריאל: גבינת חלומי וגבינה בולגרית בהשגחת בד"ץ העדה החרדית לפסח ולימות השנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מציינים ברחבי הארץ את יום המעשים הטובים בו יחידים וארגונים מקיימים מבצעי התנדבות ושמחה רבים. הדיירים במערך הדיור בקהילה "שדה חמד", החליטו להפתיע את השכנים שלהם, ולהחזיר להם אהבה במיזם מרגש שהפך להם את הבוקר למתוק במיוחד.

    במהלך הלילה ובשקט מופתי התקבצו הדיירים יחד עם המדריכים, ניפחו בלונים ממותגים, והכינו שי מתוק של שוקולדים אותם הצמידו בעדינות למגבי הרכבים בשכונה. השכנים שקמו בבוקר הופתעו מהשכונה שנצבעה בירוק ושמחו לגלות כי הפתעה מתוקה מצפה להם ביציאה לשגרת יומם.

    שרון מוסאי, רכז הדיור והתעסוקה של "שדה חמד": "הדיירים שלנו מלאים ברצון להתנדב ולשמח את הקהילה, וכשזו מחבקת אותם זה מסייע להם להתקדם ולהשתלב בצורה מיטבית. זה אינו המיזם ההתנדבותי הראשון שלנו בשנה האחרונה, ובמיוחד בתקופת הקורונה, היינו שותפים בחלוקת מזון לקשישים בודדים, הכנת ארוחות לצוותים רפואיים, אריזת משחקים לילדים חולי קורונה בעיר ועוד. אנחנו שמחים לסייע ולהתנדב בכל יום בשנה!"

    "שדה חמד" הינו ארגון המפוקח על ידי מינהל מוגבלויות במשרד הרווחה, והמעניק לבוגרים עם צרכים מיוחדים על רצף מגוון של הנמכות קוגנטיביות מעטפת ייחודית הכוללת: דיור, תעסוקה, רפואה ופנאי, אשר תומכת במכלול חייו של הדייר. זאת תוך הקפדה על שילוב מלא בקהילה ובסביבה.
    לפרטים נוספים אודות הארגון יש להכנס לדף הפייסבוק או לאתר של שדה חמד.

     

    צילום: חזקי וייס



    0 תגובות