ישראל נגד הסיוע לאונר"א: "מנציחה את הסכסוך ומעודדת שנאה"

    איתי גדסי No Comments on ישראל נגד הסיוע לאונר"א: "מנציחה את הסכסוך ומעודדת שנאה"

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, יצא נגד ההודעה של מחלקת המדינה האמריקנית על חידוש הסיוע הכספי על סך של 150 מיליון דולר לאונר"א שהופסק בתקופת ממשל טראמפ לחלוטין. ארדן הבהיר, "יש להתנות התמיכה הכספית באונר"א לכל הפחות בקיום כל הרפורמות הנדרשות"

    אונר"א צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם גלעד ארדן הגיב הערב (רביעי) להחלטה האמריקאית על חידוש הסיוע לאונר"א בעלות של 150 מיליון דולר שפזקו לחלוטין בתקופת ממשל טראמפ. ארדן הבהיר כי "ישראל מתנגדת בתוקף לפעילות האנטי ישראלית והאנטישמית המתקיימת במתקני אונר"א".

    ארדן הסביר כי "אנו מאמינים שלסוכנות האו"ם ל"פליטים" אין זכות קיום במתכונתה הנוכחית, ושפעילותה המסיתה והדרך הפיקטיבית שבה היא מגדירה מיהו "פליט" פלסטיני רק מנציחה את הסכסוך ומעודדת שנאה בקרב הציבור הפלסטיני".

    השגריר ארדן סיפר כי "בשיחות שקיימתי עם מחלקת המדינה של ארה"ב, הבעתי את צערי ואת התנגדותי להחלטה לחדש את הסיוע לסוכנות מבלי שלכל הפחות יתבצעו בה הרפורמות הנדרשות כדי להפסיק את פעילותה המסיתה ואת התכנים האנטישמיים הנלמדים בבתי הספר שלה. יש להתנות התמיכה הכספית באונר"א לכל הפחות בקיום כל הרפורמות הנדרשות".

    ארגן שב והבהיר בסיום דבריו, "אונר"א כיום היא גוף העוסק בפעילות פוליטית ומאפשר הסתה לאלימות ועל-כן אין לו זכות קיום במתכונתו הנוכחית".



    0 תגובות