סמוטריץ' 'עקץ' את בנט ובליכוד זעמו: "לא תורם למאמץ"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' 'עקץ' את בנט ובליכוד זעמו: "לא תורם למאמץ"

    יו"ר הציונות הדתית כתב בתום הפגישה עם נתניהו, כי "סיכמנו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא ללכת לממשלת שמאל" | בליכוד הגיבו: "ההודעה לא תואמת את המציאות ולא תורמת למאמץ"

    צילום: Olivier FItoussi/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשעה הגיע יו"ר ימינה נפתלי בנט למעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור והשניים נועדים כעת. לפני הפגישה אמר בנט כי הוא בא עם הרבה רצון טוב. "מאז הבחירות פונים אליי אינספור ישראלים בבקשות, ממש תחינה, להוציא את מדינת ישראל מהכאוס המתמשך. אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב ואני מתחייב לעשות את כל מה שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה ויציבה למדינת ישראל. זה הזמן לאחריות לאומית".

    מעט לפני כן, הסתיימה פגישת רוה"מ בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', לאחר כשעתיים. בהודעה מטעמו של סמוטריץ', נכתב: "רוה"מ וסמוטריץ' סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי ולא ללכת לממשלת שמאל, ובכך להביא עוד שותפים לממשלת ימין".

    בליכוד זעמו על הודעת יו"ר הציונות הדתית וכתבו כי אינה תואמת את המציאות: "ההודעה מטעם בצלאל סמוטריץ' אינה תואמת את המציאות. זה הזמן לעבודה משותפת ולא לפרסומים שאינם תורמים למאמץ המשותף שאנחנו עושים".

    מוקדם יותר הערב (חמישי) הצהיר יו"ר הציונות הדתית כי הוא אינו מחויב לנתניהו: "אני אמרתי לאורך כל מערכת הבחירות שלא אשב עם עבאס בחיים, אמרתי את זה הכי ברור בעולם. אמרתי כל הזמן שאני לא מחויב לבן אדם, אלא מחויב לדרך, שאני לא מחויב לביבי ולכן סירבתי לחתום על מכתב הנאמנות. אני נאמן לערכים שלי ולדרך שלי, לממשלת ימין בראשות נתניהו – אמרתי את זה שוב ושוב. אמרתי לכל אורך הדרך שלא אשב בתמיכה של עבאס, לא מבפנים ולא מבחוץ".



    0 תגובות