סאגת מירון: ראשי הרשויות החרדיות נפגשו עם השר אוחנה

    אבי רבינא No Comments on סאגת מירון: ראשי הרשויות החרדיות נפגשו עם השר אוחנה

    על רקע הכוונה להגביל את אפשרות העלייה למירון בל"ג בעומר, ראשי הערים החרדיות נפגשו עם השר לביטחון פנים שהביע נכונות רבה לסייע בעניין

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי הרשויות החרדיות נפגשו היום (ראשון) עם השר לביטחון פנים ח״כ אמיר אוחנה בבקשה להבטיח את קיום אירועי ל"ג בעומר במירון ללא מגבלות.

    בפגישה השתתפו ראשי הערים אברהם רובינשטיין (ב״ב), יעקב גוטרמן (מודיעין עילית), מאיר רובינשטיין (ביתר עילית), ישראל פרוש (אלעד), דן כהן (רכסים), יצחק רביץ (קריית יערים), אליהו גפני (עמנואל). בפגישה השתתף גם רה״ע קריית מלאכי אליהו זוהר.

    במפגש השתתפו גם נציגי קהילת באיאן האחראיים על ההדלקה המרכזית בציון.

    השר אוחנה הביע נכונות רבה לסייע בעניין והודיע לראשי הרשויות כי יעשה כל שביכולתו להבטיח את חופש התנועה לציון רשב"י במירון.

    יו״ר פורום רשויות חרדיות ורה״ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין: "לא ייתכן שברחבי הארץ מתקיימים אירועי ענק, וכאשר מדובר בציבור החרדי – מיד נשמעת הדרישה להטלת מגבלות".

    ,אנו קוראים לממשלה: עצרו את הטירוף הזה. אל תתנו ידיכם לאפליה בוטה נגד הציבור החרדי. הודיעו עוד היום כי לא תהיה שום מגבלה למבקשים לבוא ולחגוג ביום הילולת רשב״י במירון. לא ניתן להרדים את הציבור החרדי בהבטחות סרק. לא נשתוק עד שנקבל הבהרות ברורות בעניין מראש הממשלה ומשר הבריאות".

    ראש העיר אלעד ישראל פרוש: "אני שמח שיש לנו אוזן קשבת אצל השר, ואנחנו בטוחים שרחשי לבם של רבבות עמך ישראל שרוצים לעלות להילולא במירון, אותם העברנו לשר, יעשו את פעולתם ותתקבל החלטה שתאפשר הגעה של המתפללים בלי אפליות ומגבלות מיותרות".

    "בפגישה הבהרנו את שאיפת הציבור, מכל העדות והחוגים, לעלות לציון הקדוש של התנא האלוקי רשב"י, אשר כדאי הוא לסמוך עליו בשעת הדחק. ואנחנו מתפללים שהשנה נוכל לעלות בהמונינו כדי להעתיר בתפילה על כל עם ישראל".



    0 תגובות