בפעם הרביעית מאז הבחירות: נתניהו ובנט נפגשים

    אוריאל לנדאו No Comments on בפעם הרביעית מאז הבחירות: נתניהו ובנט נפגשים

    ראש הממשלה נתניהו ויו"ר ימינה יפגשו בפעם הרביעית מאז הבחירות | פרסום: נתניהו הציע לבנט את התיקים הבכירים שמחזיקים בידיהם כיום אנשי כחול לבן ובראשם את הביטחון והחוץ, וכן את תיק התרבות

    נתניהו ובנט צילום: פלאש 90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר ימינה נפתלי בנט יפגשו בעוד זמן קצר במשרד ראש הממשלה לפגישה בפעם הרביעית מאז הבחירות וידונו באפשרויות להרכבת ממשלה.

    על פי הפרסום בעיתון 'גלובס', נתניהו הציע לבנט במשא ומתן ביניהם את התיקים הבכירים שמחזיקים בידיהם כיום אנשי כחול לבן ובראשם את הביטחון והחוץ, וכן את תיק התרבות. את תיק המשפטים מתכוון נתניהו לשמור בידיו.

    אתמול בפתח ישיבת סיעת ימינה, מסר בנט הצהרה לתקשורת בה אמר כי "ימינה הינה ותמשיך להיות שותפה מלאה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה". בנט הבהיר: "בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו ואני אומר גם פה – הליכוד יכול לספור את אצבעות סיעת ימינה לטובת הקמת ממשלה ימנית".

    עוד הצהיר בנט: "אנחנו נפעל בכל הכח ובכל המאמצים למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים יצירתיות ורעיונות יצירתיים להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד".

    עם זאת, קיימת הערכה במערכת הפוליטית כי בנט לא יחתום עם ראש הממשלה נתניהו על הסכם קואליציוני ויחבור לממשלה בראשותו של יאיר לפיד ובתמיכת המפלגות הערביות.

    היום צפויה לעלות להצבעה במליאה הצעת הליכוד להרכב הוועדה המסדרת הכנסת, זאת לאחר שבליכוד משכו אתמול את הצעתם טרם ההצבעה בשל חוסר ההסכמה והאיום של בנט שלא לתמוך בהצעה.



    0 תגובות